• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

پرونده ۵۳ فقره سرقت با دستگیری سارقان بسته شد

  • کد خبر : 7558
  • 27 مهر 1396 - 12:21
پرونده ۵۳ فقره سرقت با دستگیری سارقان بسته شد

سرهنگ جهانبخش گفت: با تشکیل پرونده مقدماتی و پس از اخذ دستور قضائی طی بازجویی های فنی و پلیسی، متهم ردیف دوم نیزدستگیر و به هفت فقره سرقت باطری خودرو اعتراف نموده و طی بازرسی از محل سکونت وی، اموال مسروقه کشف گردید و در نهایت متهمین که خود را در مقابل علم و آگاهی مجریان قانون ناتوان دیدند،چاره ای جز معرفی مالخر نداشتند.

به گزارش کیشوندنیوز از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “رحیم جهانبخش” با اعلام این خبرگفت: در پی وصول چند فقره پرونده سرقت در چندماه گذشته مراتب به طور ویژه با حساسیت تمام در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه سارقان هیچ گونه ردی از خود به جای نمی گذاشتند تحقیقات محسوس و نامحسوس جهت شناسایی سارق یا سارقان و کشف اموال مسروقه به طور مستمر و بدون وقفه ادامه داشت.

جهانبخش تصریح کرد: ماموران با تطبیق مشخصات ارائه شده افراد سابقه دار در سطح حوزه استحفاظی، به دو نفر جوان مستعد انجام بزه مظنون شدند که بلافاصله پس از دستگیری متهم ردیف اول که با سرعت عمل ماموران غافلگیر شده بود، به بزه های صورت گرفته اقرار کرده و دو عدد باطری سرقتی از صندوق عقب خودروی وی کشف شد.

وی اضافه کرد: با تشکیل پرونده مقدماتی و پس از اخذ دستور قضائی طی بازجویی های فنی و پلیسی، متهم ردیف دوم نیزدستگیر و به هفت فقره سرقت باطری خودرو اعتراف نموده و طی بازرسی از محل سکونت وی، اموال مسروقه کشف گردید و در نهایت متهمین که خود را در مقابل علم و آگاهی مجریان قانون ناتوان دیدند،چاره ای جز معرفی مالخر نداشتند.

سرهنگ “جهانبخش” ادامه داد: با معرفی شخص مالخر که اهل و تبعه کشور افغانستان و دارای کارت ملی جعلی بوده، در یک اقدام فنی پلیسی که جهت خرید اموال مسروقه حاضر گردید ، بلافاصله در محل دستگیر و به کلانتری دلالت شد.

وی افزود: ماموران در ادامه به همراه متهمان و مالخر به محل اختفای اموال مسروقه اعزام و محموله ای شامل باطری و کابل های برق فشار قوی و کابل های سوخته که مس خالص”حدود چهارهزار کیلوگرم” بارگیری شده بود شناسایی و توقیف گردید.

فرمانده انتظامی ویژه کیش در پایان خاطرنشان کرد: مالک محموله که تبعه کشور افغانستان بوده نیز دستگیر و در بازرسی از محل اختفای اموال مسروقه، تعداد شصت عدد باطری خودرو و موتورشارژی و تعداد زیادی پمپ آب اوراق شده در محل کشف گردید که در پایان اموال مکشوفه و خودرو ده چرخ به همراه راننده و دیگر متهمین به کلانتری دلالت و تحویل مقامات قضائی شد.

سرهنگ “رحیم جهانبخش” ضمن تقدیر از همکاری مردم با پلیس در برقراری نظم و امنیت از شهروندان خواست تا در صورت برخورد با هر گونه ناهنجاری مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

گفتنی است، باطری های موتورهای شارژی در جزیره کیش هشت میلیون ریال است که مال باختگان با مراجعه به کلانتری اموال خود را شناسایی و تحویل گرفتند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=7558
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.