• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

تیم فوتبال توسعه کیش هفته نخست رقابت های لیگ دو را با شکست آغاز کرد

  • کد خبر : 742
  • 10 شهریور 1395 - 0:15

تیم فوتبال توسعه کیش نخستین دیدار خود در رقابت های لیگ دسته دو کشور را با نتیجه یک بر صفر برابر هف سمنان آغاز کرد. تیم فوتبال توسعه کیش که به تازگی ۵۱ درصد سهام خود را به شرکت بانی گستر فروخته است و به احتمال فراوان به نام همین شرکت تغییر نام بدهد، در […]

تیم فوتبال توسعه کیش نخستین دیدار خود در رقابت های لیگ دسته دو کشور را با نتیجه یک بر صفر برابر هف سمنان آغاز کرد.

تیم فوتبال توسعه کیش که به تازگی ۵۱ درصد سهام خود را به شرکت بانی گستر فروخته است و به احتمال فراوان به نام همین شرکت تغییر نام بدهد، در هفته آغازین رقابت های لیگ دو کشور با نتیجه یک بر صفر مغلوب میزبان خود یعنی تیم هف سمنان شد.

در این دیدار که برای اولین بار در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ولایت سمنان برگزار شد شاگردان اسماعیل حلالی بازی را هجومی آغاز کردند تا اینکه در نیمه دوم محمد سوادکوهی بازیکن تیم هف سمنان تک گل بازی را به ثمر رساند.
در ادامه یکی از بازیکنان تیم میزبان در دقیقه ۶۰ بازی با دریافت کارت قرمز به دلیل خطا روی بازیکن حریف، از زمین بازی اخراج شد و تیم هف ده نفره به بازی ادامه داد و در پایان بازی با همان تک گل تیم هف پایان یافت و سه امتیاز این نبرد به شاگردان اسماعیل حلالی رسید.

رسول غنی زاده و سعید عبدوی به ترتیب به عنوان سرمربی و مدیر فنی تیم توسعه کیش بر روی نیمکت مسئولیت هدایت این تیم را بر عهده دارند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=742
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.