• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

جزئیات برگزاری انتخابات میان دوره ای مجلس بندرلنگه، بستک و پارسیان اعلام شد

  • کد خبر : 665
  • 16 مرداد 1395 - 11:08
جزئیات برگزاری انتخابات میان دوره ای مجلس بندرلنگه، بستک و پارسیان اعلام شد

زمان ثبت نام و شرایط داوطلبان انتخابات میاندوره ای دهمین دوره مجلس اعلام شد. با توجه به باطل شدن انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بندرلنگه، بستک، پارسیان و کیش، انتخاب نماینده برای این حوزه از طریق برگزاری انتخابات میان دوره ای مشخص خواهد شد که ستاد انتخابات کل کشور جزئیات اولیه را […]

زمان ثبت نام و شرایط داوطلبان انتخابات میاندوره ای دهمین دوره مجلس اعلام شد.

با توجه به باطل شدن انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بندرلنگه، بستک، پارسیان و کیش، انتخاب نماینده برای این حوزه از طریق برگزاری انتخابات میان دوره ای مشخص خواهد شد که ستاد انتخابات کل کشور جزئیات اولیه را برای این انتخابات اعلام کرد.

به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور زمان و شرایط ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در ۴ حوزه انتخابیه: اصفهان، اهر و هریس، بندرلنگه، بستک و پارسیان، مراغه وعجب شیر اعلام شد.

داوطلبان باید به هنگام مراجعه برای ثبت نام باید گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفا و عدم اشتغال در پست و مقام و مشاغل یاد شده را که در تاریخ مقرر اخذ نموده اند ارائه نمایند و قبول استعفا بعد از مدت تعیین شده جهت ثبت نام و اعلام داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد پذیرش مراکز ثبت نام نمی باشد.

ستاد انتخابات کشورنیز اعلام کرد: ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس در حوزه های اصفهان، اهر و هریس، بندرلنگه، بستک و پارسیان، مراغه وعجب شیر از ۸ اسفند تا یک هفته پس از آن تعیین شده استانتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی هم زمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزار می شود.

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=665
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.