• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

پیام تبریک بخشدار کیش به‌مناسبت حلول ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۲

  • کد خبر : 27283
  • 04 فروردین 1402 - 10:42
پیام تبریک بخشدار کیش به‌مناسبت حلول ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۲

محبوبه کرمی بخشدار کیش  در پیامی فرا رسیدن سال ۱۴۰۲ و حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

پیام نوروزی بخشدار کیش به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
السَّلاَمُ عَلَى رَبیعِ‌الْأَنَامِ وَ نَضْرَۃ الْأَیَّامِ‏

با توسل به ساحت قدسی حضرت ولی عصر (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف)، عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۲ را که با حلول ماه مبارک رمضان و بهار جان‌ها و دل‌ها تقارن یافته به محضر ملت بزرگ ایران به ویژه مردم گرانقدر بخش کیش تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. این پیوستگی و همزمانی بهار طبیعت با بهار قرآن را به فال نیک گرفته و امید دارم منشاء وفور نعمات الهی برای ملت شریف ایران اسلامی باشد.
ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای گرانقدر این مرز و بوم، در آغاز سال نو و فرا رسیدن ماه پرفیض صیام که فرصتی ارزشمند برای شکوفایی معنوی مسلمانان است، از درگاه خداوند سبحان، برای همه هموطنان عزیز، سلامتی، بهروزی و احسن‌الحال را مسئلت دارم.
امید است در سال ۱۴۰۲ که از سوی رهبر فرزانه انقلاب به شعار « مهار تورم، رشد تولید» مزین شده، به فضل الهی و در سایه رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله‌العالی) و تدابیر خالصانه‌ی دولت محترم، با عزم و مشارکت جدی آحاد ملت و مسئولان، شاهد تحول و شکوفایی و رشد پایدار اقتصادی کشور باشیم و در راستای حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی کشور و همچنین جزیره کیش برنامه‌ها و تدابیری طراحی و اجرا شود تا فعالین عرصه تولید و اقتصاد و سرمایه‌گذارانی که دل در گروی تعالی کشور و ارتقای جزیره کیش و سایر جزایر بخش کیش دارند، در  شرایط مساعدتری به پیشبرد اهداف اقدام نمایند.
رجاء واثق دارم، در سایه همدلی، همکاری و مشارکت بین مردم و مسئولین، در سال جدید برای سرافرازی میهن اسلامی و در راستای رشد و توسعه‌ی همه‌جانبه و پایدار بخش کیش در محیطی عجین با فرهنگ غنی اسلامی- ایرانی، همراه با معنویت و عزت و رفاه، در پرتو امنیت و آرامش و نشاط اجتماعی گام برخواهیم داشت.
مردم عزیز ایران در سال قبل با مشکلات اقتصادی و معیشتی از یک سو و با جنگ ترکیبی و اغتشاشات از سویی دیگر روبرو شدند، اما حمیّت خود در دفاع از ارزش‌های کشورمان را  به اثبات رساندند و نشان دادند که تحت زعامت رهبری حکیم انقلاب اسلامی، در برابر تهاجم ترکیبی دشمنان، مقاوم هستند و پیوندشان با آرمان‌های انقلاب اسلامی، ناگسستنی است. با همراهی مردم و تلاش مسئولان و با به کارگیری تمامی ظرفیت‌های داخلی، توطئه‌های بدخواهان این کشور ناکام ماند و توسعه‌ی همکاری‌های منطقه‌ای و جهانی در عرصه‌ی دیپلماسی و پیشرفت و اقتدار روزافزون دفاعی و نظامی کشورمان موجب سربلندی و شادی مردم بصیر ایران شد.
اینجانب به عنوان خادم مردم و نماینده دولت مردمی در بخش کیش، قدردان مردم ولایتمدار و شریف کیش می‌باشم و بر خود فرض می‌دانم که در سال جدید و دومین سال خدمتگزاری در بخش کیش، عزم و جهد خود را در خدمت‌رسانی صادقانه و خالصانه مضاعف گردانم.
امیدوارم سال نو برای همه ملت عزیز ایران به ویژه مردم فهیم بخش کیش و کیشوندان فرهیخته، مبارک و سرشار از خیر و برکات معنوی و مادی باشد.

محبوبه کرمی
بخشدار کیش
نوروز ۱۴۰۲

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=27283
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.