• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

رقابت های فوتبال مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا در جزیره کیش برگزار می گردد

  • کد خبر : 6635
  • 15 شهریور 1396 - 11:49
رقابت های فوتبال مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا در جزیره کیش برگزار می گردد

ایران و سوریه یک بار دیگر در روزهای پیش رو با هم دیدار می کنند؛ البته این بار در رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا در رده جوانان و در جزیره زیبای کیش.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رقابت های مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا گروه E با حضور تیم های ایران، سوریه، اردن و فلسطین از ۱۳ تا ۱۸ آبان ماه به میزبانی منطقه آزاد کیش برگزار می شود. برهمین اساس جلسه هماهنگی مسابقات با حضور محمدرضا ساکت، دبیرکل، محمود پازوکی، رئیس هیات فوتبال منطقه آزاد کیش به همراه دیگر مسئولین این هیات امروز (چهارشنبه ۱۵ شهریورماه) در سالن اجتماعات روابط عمومی فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه درباره زمان ورود و محل اقامت ها تیم ها، محل برگزاری مسابقات، زمین تمرین، مسائل مربوط به امور پزشکی، داوران و رسانه ها بحث و تبادل نظر شد. همچنین در این نشست مقرر شد نمایندگان فدراسیون فوتبال به منظور گزارش نهایی از امکانات آن هیات بازدید کنند.

نمایندگان دپارتمان های جوانان، حراست، مالی، داوری، تشریفات و داوری، روابط عمومی، بازاریابی، پزشکی، سازمان تیم های ملی، بین الملل، آی تی و سازمان لیگ در این نشست حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=6635
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.