• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

کشف ۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط دریابانان کیش

  • کد خبر : 6578
  • 12 شهریور 1396 - 14:24
کشف ۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق توسط دریابانان کیش

فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش از کشف ۲۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و توقیف یک فروند لنج باری، توسط دریابانان این جزیره خبر داد.

به گزارش کیشوند نیوز از خبرگزاری پلیس، سرهنگ “رحیم جهانبخش” گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و طرح کنترل نوار مرزی، دریابانان کیش موفق به توقیف یک فروند شناور باری حامل انواع کالای قاچاق و همچنین دستگیری ناخدا و پنج ملوان این لنج شدند.

فرمانده انتظامی ویژه کیش با تأکید بر دستورات سردار اشتری مبنی بر اینکه نیروی انتظامی به هر مقدار که بتواند مانع ورود کالای قاچاق به کشور شود به همان اندازه به تولید و اشتغال کمک کرده است، گفت: آبهای سرزمینی حوزه استحفاظی، زیر ذره بین دریابانان کیش خواهد بود و به قاچاقچیان کالا اجازه جولان در خلیج فارس را نخواهند داد.

سرهنگ جهانبخش در تشریح این خبر افزود: ماموران پایگاه دریابانی کیش با اشراف اطلاعاتی در محدوده ۸ مایلی جنوب جزیره کیش، در عملیاتی غافلگیرانه یک فروند لنج باری که از کشور امارات به مقصد بندر دیر در استان بوشهر در حال حرکت بود را شناسایی و توقیف کردند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این لنج، ۲۴  تن برنج، ۱۰ هزارکیلوگرم مغز گردو ، ۴ هزارو ۷۹۰ کارتن شامل: (نسکافه، کاپوچینو، بیسکوئیت، چای، کاکائو و شیرخشک)، ۱۲ پالت پوشاک، ۵۰۰ عدد باطری خودرو، ۴۰۰ بسته نوشابه انرژی زا و ۲۲۰ کارتن روغن خوراکی را کشف کردند.

سرهنگ جهانبخش گفت: کارشناسان گمرک ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال بر آورد کردند که در این رابطه شناور مربوطه توقیف و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=6578
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.