• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

نارضایتی حداکثری کیشوندان از عملکرد ۴ ساله مونسان در مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد کیش

  • کد خبر : 6281
  • 28 مرداد 1396 - 10:20
نارضایتی حداکثری کیشوندان از عملکرد ۴ ساله مونسان در مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد کیش

اعلام نتیجه نظرسنجی مخاطبان کیشوند نیوز در خصوص عملکرد ۴ ساله مهندس مونسان در مدیر عاملی سازمان منطقه آزاد کیش.

پایگاه خبری کیشوند نیوز به‌منظور بررسی عملکرد ۴ ساله مهندس مونسان به‌عنوان مدیر عاملی سازمان منطقه آزاد کیش، نظرسنجی‌ای انجام داد که نتایج آن کمی قابل تأمل است.

در این نظرسنجی با طرح این سئوال که “عملکرد مهندس مونسان در مدت ۴ ساله مدیرعاملی سازمان منطقه آزاد کیش را چگونه ارزیابی می کنید؟” صورت گرفت و پنج گزینه: عالی (نمره ۱٧ تا ٢۰)، خوب(نمره ۱۴ تا ۱٧)، متوسط(نمره ۱٢ تا ۱۴)، ضعیف(نمره ۱۰ تا ۱٢) و خیلی ضعیف(نمره زیر ۱۰) برای آن در نظر گرفته شد که نتایج آن بدین شرح می‌باشد:
خیلی ضعیف: ۵۸ درصد آرا
عالی: ۱۴ درصد آرا
متوسط: ۱۱ درصد آرا
ضعیف: ۱۰ درصد آرا
خوب: ۶ درصد آرا

این نظرسنجی نشان می‌دهد که حدود ۶۰ درصد مخاطبان کیشوند نیوز از عملکرد ۴ ساله مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به‌شدت ناراضی هستند که با اضافه کردن ۱۰ درصد آرای عملکرد ضعیف، حدود ۷۰ درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی از این عملکرد ناراضی هستند.

این نتایج در حالی به‌دست آمد که در خروجی اکثر رسانه‌ها و روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش در زمان حضور مونسان در سمت مدیرعاملی سازمان، کمتر به بررسی ضعف‌ها و انتقادات نسبت به وضعیت موجود در جامعه کیشوندی پرداخته شده است و یا اصلاً به آنها اشاره‌ای نشده و صرفاً به تعریف و تمجید از عملکردها پرداخته شده است.

شاید عدم شفافیت در اجرای برخی پروژه‌‌ها و عملکردها، ناتوانی در جذب گردشگر به اندازه مطلوب و … از عواملی باشند که باعث به‌وجود آمدن چنین تضادی بین افکار عمومی و برخی اخبار منتشره از عملکرد مدیران عامل سازمان منطقه آزاد کیش می‌باشد.
تغییر در نگرش رفتار با رسانه‌ها و شفاف‌سازی و تغییر در نحوه عملکرد روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، یکی از خواسته‌های کیشوند نیوز از مدیرعامل بعدی سازمان منطقه آزاد کیش می‌باشد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=6281
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. چند نفر توی این نظرسنجی شرکت کردند؟

  2. حداقل از خبرهای انتقادی خودت نسبت به مونسان در این چهارسال چنتا رو کن که بدونیم خودت منتقدش بودی…موسسه ورزش که خداییش خوب کار کرده. بخصوص اسدی پویا .

  3. شما از کجا حمایت می شید ، وقتی به صرفتونه خبر تعریفی وقتی به ضرر خبر متضاد . قطعا حمایت میشید

    • سلام بزرگوار. با توجه به محدودیتهای موجود، مجبور هستیم برخی مواقع اخبار را به نقل از روابط عمومی سازمانها یا نهادها منتشر کنیم. بدین ترتیب تمامی اخبار مثبت و منفی جزیره کیش را پوشش می دهیم. پایگاه خبری کیشوند نیوز صرفا یک خبرگزاری مردمی است.

  4. خوب شما چرا خبر انتقادی کار نکردید . فقط دنبال شیر کردن بقیه هستید. جرات داشتید خودتون خبر می زدید