• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

راه اندازی خط اتوبوس مسیر کیش به شیراز و بالعکس

  • کد خبر : 6269
  • 26 مرداد 1396 - 19:29
راه اندازی خط اتوبوس مسیر کیش به شیراز و بالعکس

با راه اندازی خط اتوبوس مسیر کیش به شیراز و بالعکس، برای اولین بار شرایط سفر زمینی به جزیره کیش از طریق اتوبوس مهیا شد.

به گزارش کیشوند نیوز، شرکت ماهان سفر ایرانیان کیش با قرار دادان یک دستگاه اتوبوس VIP، برای اولین بار شرایط سفر زمینی از طریق اتوبوس در مسیر کیش – شیراز را مهیا کرده است.

این اتوبوس بعد از سوار کردن مسافران خود در بندرگاه کیش و انتقال آنها از طریق لندینگ کرافت به بندر آفتاب، مسیر زمینی را به شهر شیراز طی خواهد کرد.

گفته می شود مسیر زمینی بین شیراز تا کیش با اتوبوس حدود ۱۲ ساعت به طول بیانجامد و قیمت بلیت این سفر برای هر مسافر بین ۷۰ تا ۹۵ هزار تومان در نوسان می باشد.

ساعت حرکت اتوبوس از کیش به شیراز ۱۳ ظهر و ساعت حرکت از شیراز به کیش ساعت ۱۸ شب در نظر گرفته شده است. (تغییرات احتمالی حرکت در سایت پایانه بررسی شود)

با توجه به اینکه در حال حاضر تنها وسیله حمل و نقل عمومی جهت تردد در این مسیر هواپیما می باشد، وجود این اتوبوس و فراهم شدن شرایط تردد از طریق مسیر زمینی برای افرادی که ترس پرواز با هواپیما را دارند و یا در مواقع افزایش مسافر و گرانی و نبود بلیت هواپیما، می تواند کمک شایانی به تردد مسافران در این مسیر داشته باشد.

برای خرید بلیت اتوبوس مسیر شیراز به کیش و بالعکس می توانید به سایت پایانه مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های زیر تماس حاصل نمایید:

شماره تماس: ۴۴۴۲۰۲۳۴-۰۷۶

آدرس وبسایت خرید بلیت اینترنتی: https://payaneh.ir

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=6269

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. اگه خط اتبوس به کیش راه اندازی میشود عالی میشود

    یا حداقل شیراز به چارک یا بندر افتاب
    ممنون

  2. سلام خط کیش یک سال هست راه اندازی شده است من مدیر دفتر خط کیش در شیراز هستم ما اتوبوس قبلی را تغییر داده و یک اوتوبوس ویژه مانیتور دار در خط گذاشته ایم
    اطلاعات بیشتر در سایت فعلی و mahansafariranian.ir

  3. با سلام
    ضمن تشکر از کسانی که این سایت را راه اندازی نمودند یکی از بهترین کارها درجهت رفاه کیشوندان و شیرازی های عزیز انجام همبن کار بود وبا توجه به گرانی بلیط هواپیما این عمل بسیار هوشمندانه و خبر خواهانه بود انشالله موفق و پر رزق وروزی باشید

  4. سلام
    آقا امروز بلیط ۱۴۰ هزار تومان اعلام کردین و خیلی گران میباشد و توی اولای تعطیلات بروازهای کیش به سرزمین اصلی بخاطر اینکه پر میان و باید خالی برگردند خیلی ارزان میشه مثلا امشب تهران ۳۰ تومن بود ولی شما تا شیراز ۱۴۰ میگین و این اصلا منتقی نیست