• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

کشف ۱۰ کیلو حشیش، ۵۰۰ گرم هروئین و ۵۰۰ گرم شیشه

  • کد خبر : 5810
  • 04 مرداد 1396 - 19:45
کشف ۱۰ کیلو حشیش، ۵۰۰ گرم هروئین و ۵۰۰ گرم شیشه

پلیس کیش از دستگیری پیرمرد سوداگر مرگ و کشف مقدار تقریبی ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع “شیشه” که به صورت بلع معده ای جاساز نموده بود خبر داد. همچنین ۱۰ کیلو حشیش، ۵۰۰ گرم هروئین از دیگر کشفیات پرسنل نیروی انتظامی کیش بود.

**سودای تجارت مرگ، پیرمرد شصت ساله را به دردسر انداخت

به گزارش کیشوند نیوز از پلیس کیش، سرهنگ “علی اصغر جمالی” در این رابطه خاطرنشان کرد: فرد ۶۰ ساله ای که قصد ورورد مواد مخدر به صورت بلع معده ای به جزیره کیش را داشت، دستگیر و با انجام یک سری اقدامات تخصصی مشخص گردید دارای مواد مخدر به مقدار ۵۰۰ گرم از نوع ” شیشه ” به صورت بلع معده ای می باشد.

همچنین در موردی دیگر سرهنگ جمالی خبر دستگیری سه نفر از قاچاقچیان مواد مخدر را داد و گفت: عوامل این یگان قبل از ورود مسافران به سالن مسافربری و کنترل توسط دستگاه ایکس ری به حرکات و رفتار تعدادی از مسافران مشکوک می شوند.

جانشین پایگاه دریابانی کیش افزود: ماموران این پاسگاه، متهمان را جهت بررسی به اتاق بازرسی هدایت و در بازرسی بدنی و سایل همراه متهمان موفق به کشف سه کیلو مواد مخدر از نوع “تریاک” که به طرز ماهرانه ای در کیف لپ تاپ و همچنین یک کیلو حشیش جاسازی شده در زیر کفش و ۵۰۰ گرم هروئین در زیر لباس خود جاسازی نموده بودند، می شوند.

سرهنگ جمالی، همچنین از کشف تعداد ده هزار عدد قرص غیرمجاز متادون از یک زوج جوان که از طریق لندینکرافت قصد ورود به جزیره را داشت خبر داد.

جانشین پایگاه دریابانی کیش در پایان گفتگو مجددا تاکید کرد که ماموران پاسگاه بندرگاه با تلاش شبانه روزی اجازه نخواهند داد که عده ای با توزیع و ورود موادمخدر به جزیره زیبای کیش فضای پاک این منطقه را آلوده سازند.

گفتنی است، متهمان به همراه مواد مخدر مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

**کشف ۹ کیلو گرم حشیش و دستگیری یک قاچاقچی در سواحل کیش

سرگرد ” محمدرضا رحمانی ” با اعلام این خبر گفت: در پی اخبار و اطلاعات مبنی بر احتمال تخلیه مواد مخدر توسط سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر در ساحل حوزه کیش، بلافاصله موضوع در دستور کار اطلاعاتی و پلیسی قرار گرفت و با پوشش اطلاعاتی حین کنترل نوار ساحلی موفق به دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف و ضبط مواد مخدر شویم.

سرگرد رحمانی با اعلام اینکه مواد مخدر کشف شده را از نوع حشیش بوده، گفت: مقدار تقریبی ۹ کیلو گرم حشیش توسط شناور حمل می شد که در حین تخلیه مواد توسط سوداگر مرگ، با ورود نیروهای یگان امداد و پلیس مبارزه با مواد مخدر، دستگیر شد.

رییس پلیس پیشگیری و عملیات فرماندهی انتظامی ویژه کیش در پایان خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود و از عموم شهروندان درخواست می شود در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک، سریعاً با سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ ، به پلیس اطلاع رسانی کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=5810
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.