• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

برگزاری تمرین دریایی با شعار جزیره پاک در جزیره کیش + تصاویر

  • کد خبر : 5437
  • 10 تیر 1396 - 8:44
برگزاری تمرین دریایی با شعار جزیره پاک در جزیره کیش + تصاویر

تمرین دریایی با حضور ۴۵ شناور ،۳۲ پاراسل و جت اسکی و ۱۷ نفر از غواصان با شعار جزیره پاک ، در اسکله تفریحی و آبهای نیلگون خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش کیشوندنیوز ، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر عصر جمعه در حاشیه برگزاری مانور دریایی به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت: به همین مناسبت و از پنجم تیر ماه برنامه های متنوعی با موضوع معضلات اجتماعی بویژه مواد مخدر در جزیره برگزار شد.
سرهنگ محمد حسن جهان اظهار کرد : امروز نیز تمرین دریایی با حضور ۴۵ شناور ،۳۲ پاراسل و جت اسکی و ۱۷ نفر از غواصان در اسکله تفریحی و آبهای نیلگون خلیج فارس برگزار شد.
وی به نگاه مثبت مدیرعامل منطقه آزاد کیش نسبت به ستاد مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت : برنامه هایی که در طی این هفته برگزار شد برای زنده ماندن یاد حدود ۴ هزار شهید مبارزه با مواد مخدر و ۱۳ هزار جانبازی است که جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا امینت در کشور پایدار باشد.
وی با ابراز امیدواری از اینکه اثری از مواد مخدر در جزیره پاک کیش نباشد گفت:در سال ۹۵با شعار اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل نسبت به پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر به خوبی عمل کردیم .
سرهنگ جهان اظهار کرد :در جزیره کیش معتاد کنارخیابانی و متجاهر وجود ندارد و این از عزت جزیره کیش است .
دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش در مورد بهبود یافتگان مواد مخدر در کیش نیز گفت: با برنامه های که در سال گذشته برای سلامتی انان انجام شد این افراد برگشتی به قبل نداشتند که این موضوع مایه سربلندی است.
وی یکی از برنامه های موثر در امر مقابله با آسیب های اجتماعی و مواد مخدر را روی آوردن به ورزش عنوان کرد و گفت : با برنامه ریزی های انجام شده و با شعار ورزش دشمن اعتیاد است به کار خود ادامه می دهیم.
جهان در مورد برنامه های سال جاری نیز گفت: با توجه به نامگذاری سال با عنوان ،اقتصاد مقاومتی ،تولید واشتغال با تمام توان دراین راه حرکت خواهیم کرد تا جایی که به همت همه کیشوندان و مسولان در جزیره کیش بیکاری وجود نداشته باشد .
این مراسم به همت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش و همکاری معاونت ورزش و تفریحات سالم، فرماندهی دریابانی و جامعه کلوپ داران کیش با حضور امام جمعه کیش ،فرماندهان نظامی و انتظامی و تعدادی از مسولان و مردم ورزش دوست در اسکله تفریحی برگزار شد./منبع: ایرنا


 

عکاس: محمود خاکباز

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=5437

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.