• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

آمریکا صلاحیت دفاع از حقوق بشر را ندارد

  • کد خبر : 5434
  • 09 تیر 1396 - 10:29
آمریکا صلاحیت دفاع از حقوق بشر را ندارد

نماینده ولی فقیه در سپاه کیش گفت: تاریخ و اتفاقات منطقه ثابت می کند که آمریکا با وجود جنایت های مکرری که مرتکب شده است صلاحیت دفاع از حقوق بشر را ندارد.

به گزارش کیشوند نیوز، حجت الاسلام میثم فراشی نماینده ولی فقیه در سپاه کیش با تسلیت سالروز شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران وفادار انقلاب اسلامی در واقعه بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی گفت: این حنایت اثبات خیانت دشمنان انقلاب و منافقان کور دل علیه انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه تیرماه، در تاریخ پس از انقلاب برای آمریکا نمودی از بروز و ظهور وقایع ضد بشری است که مرتکب شده است افزود: بسیاری از شخصیت ها توسط دست نشاندگان آمریکا در تیرماه سال های مختلف به شهادت رسیدند و از جمله مهمترین این وقایع شهادت دکتر بهشتی و یاران وفادار ایشان در سال ۶۰ است.

حجت الاسلام فراشی با تاکید بر یادآوری تاریخ انقلاب به جوانان اظهار کرد: باید جوانان با تاریخ انقلاب و اتفاقاتی که در آن موجب صدمه و آسیب توسط آمریکا به مردم ایران و دیگر ملت های مظلوم جهان رفته است آشنا کرد تا بدانند آمریکا برای از بین بردن این انقلاب دست به چه جنایاتی آلوده است.

وی ادامه داد: آنچه در این وقایع مهم بوده و هست اینکه همواره به لطف خدا، درایت رهبری و بصیرت مردم، دشمنان تا کنون نتوانسته اند کاری از پیش ببرند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کیش بیان کرد: آن ها امروز در تلاش هستند در یک چهره انسان دوستانه خود را به مردم و جوانان معرفی کنند اما با اندک مطالعه تاریخ و رخدادهای منطقه به درستی روشن خواهد شد که این ها همه فریب و نیرنگی بیش نیست و آبرویی برای آن ها نخواهد ماند.

وی تصریح کرد: آمریکا با وجود جنایت هایی که در منطقه مرتکب شده بی تردید صلاحیت دفاع از حقوق بشر و مبارزه با تروریست ها را ندارد چرا که سایه آمریکا در هر ناامنی و ترور به خوبی دیده می شود.

منبع: کیش پرس / حسین زاده

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=5434
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.