• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

آتش سوزی‌های سریالی در کیش ; بر اثر ذوب شدن کابل‌های اسپلیت

  • کد خبر : 5403
  • 06 تیر 1396 - 18:58
آتش سوزی‌های سریالی در کیش ; بر اثر ذوب شدن کابل‌های اسپلیت

آتش سوزی سریالی بر اثر ذوب شدن کابل های اسپلیت این بار به جان مجتمع یاسین کیش افتاد که خوشبختانه با حضور به موقع آتشنانی به خیر گذشت.

به گزارش کیشوند نیوز، رئیس آتش نشانی کیش در رابطه با آتش سوزی مجتمع یاسین کیش گفت: حریق در ساعت ۱۶ و ۲۷ دقیقه به سامانه ۱۲۵ و ستاد فرماندهی اعلام شد که همزمان ایستگاه های شماره سه و یک کمتر از سه دقیقه در محل حاضر شدند .
مهدی اسدی زنوز افزود: این آتش سوزی در طبقه هفتم مجتمع مسکونی یاسین کیش رخ داده که آتش نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که آتش و دود حاصل از آن از پنجره های این واحد مسکونی سر به بیرون کشده است .
وی تصریح کرد : نیروهای اتش نشان پس از اطفا حریق، دود حاصل شده از این آتش سوزی را به وسیله دستگاه های مخصوص تهویه و تخلیه دود از محل خارج کردند .

وی تصریح کرد: در بررسی های به عمل آمده حریق بر اثر تحمیل بار اضافه بر سیم های اسپلیت در پذیرایی آغاز شدو پس از ریختن مذابه حاصل از اتصالی بر روی اجسام قابل اشتعال در زیر اسپیلیت آتش گسترش یافت .

رئیس آتش نشانی کیش افزود: علاوه بر اتش گرفتن بخشی از لوازم موجود در پذیرایی تمامی واحد نیز دچار دود گرفتگی شدید شد .
اسدی گفت : در زمان وقوع حریق ساکنان این واحد مسکونی در محل حضور نداشتند که پس از نشت دود به بیرون از واحد ، ازسوی سایر همسایگان خبردار شدند .
رئیس آتش نشانی کیش در پایان از کیشوندان و مالکان خواست تا با شروع فصل گرما نسبت به بررسی کابلهای اسپلیت و جعبه فیوزهای برق توسط شرکتهای فنی و مجرب اقدام و منازل خود را نیز بیمه اتش سوزی کنند .

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=5403
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.