• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

سمینار آموزشی نحوه پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی برگزار شد

  • کد خبر : 5380
  • 05 تیر 1396 - 7:51
سمینار آموزشی نحوه پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی برگزار شد

سمینار آموزشی نحوه پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی و شناخت عوامل خطردر مرکز سلامت جامعه بوعلی برگزار شد.

دکتر مریم ستاریان پزشک مرکز توسعه سلامت کیش مدرس این سمینار با اشاره به اینکه فشار خون بالا، چاقی، کم تحرکی، چربی خون، استرس و فشارهای روحی و روانی، استعمال دخانیات، رژیم غذایی نامناسب مصرف زیاد چربی و … از عوامل مهم ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی می باشند گفت: تغییر سبک زندگی ، ورزش، مصرف سبزیجات و میوه ها می تواند تا اندازه زیادی از ابتلا افراد به این نوع از بیماری ها جلوگیری نماید.
 دکتر ستاریان همچنین اندازه گیری و کنترل وزن و فشارخون، کنترل میزان چربی و به حداقل رساندن مصرف فست فودها را یکی دیگر از راههای جلوگیری از بروز بیماری های قلبی برشمرد که افراد بایستی توجه و حساسیت جدی نسبت به آن داشته باشند.
این سمینار آموزشی با هدف افزایش سطح دانش و آگاهی پرسنل با شاخص‌های سلامت و راه‌های پیشگیری و کنترل بیماری‌های قلبی عروقی، برگزار شده است.
در سالیان اخیر، با افزایش امید زندگی، جمعیت سالمندان افزایش یافته است. این تغییرات در کنار استفاده روزافزون از فناوری و تغییرات سریع در سبک زندگی باعث شده است تا نسبت بیماری‌های غیرواگیر و مزمن افزایش یابد و در صدر جدول علل مرگ و ناتوانی قرار گیرد.
شایان ذکر است در پایان این سمینار آموزشی که کلیه پزشکان و پرسنل مرکز توسعه سلامت کیش حضور داشتند ، ضمن تشریح راه های مقابله با بیماریهای قلبی به سوالات شرکت کنندگان در این زمینه پاسخ داه شد
روابط عمومی مرکز توسعه سلامت کیش
لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=5380
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.