• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

۳۸ هتل ساحلی در کیش ساخته می شود

  • کد خبر : 5064
  • 21 خرداد 1396 - 12:03
۳۸ هتل ساحلی در کیش ساخته می شود

در راستای توسعه زیرساختهای گردشگری دریایی جزیره کیش، ۳۸ هتل ساحلی در این جزیره با سرمایه گذاری بخش خصوصی در دست ساخت است.

مسیح الله صفا رئیس جامعه هتلداران کیش و فعال بخش خصوصی در امر گردشگری جزیره کیش اظهار داشت: با توجه به افزایش روز افزون ورود گردشگران به جزیره کیش، فراهم کردن امکانات و تاسیسات لازم جهت سرویس دهی به این گردشگران ضروری است.
مسیح الله صفا با تاکید بر ضروت رونق هر چه بیشتر توریسم جزیره کیش خاطرنشان ساخت: به همین منظور در راستای توسعه زیرساختهای گردشگری جزیره کیش، ۳۸ هتل در این جزیره با سرمایه گذاری بخش خصوصی در دست ساخت است.
وی خاطرنشان ساخت: سازمان منطقه آزاد کیش از حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در تمام زمینه ها به ویژه ساخت تاسیسات گردشگری از جمله هتل ها بسیار استقبال می کند.
به گفته صفا، همچنین سازمان منطقه آزاد کیش تسهیلات ویژه ای را در اختیار این سرمایه گذاران به منظور رشد سریعتر جزیره کیش قرار می دهد.
این فعال بخش خصوصی در امر گردشگری دریایی جزیره کیش عنوان کرد: این ۳۸ هتل با درجات ستاره های مختلف در دست ساخت هستند که به تدریج هر یک از آنها با اتمام عملیات ساخت و تجهیز لوازم، توسط بخش خصوصی و با مجوز سازمان منطقه آزاد کیش به بهره برداری می رسند.
وی در خصوص افتتاح هتل های جدید در جزیره طی سال جاری خاطرنشان ساخت: به جز ۳۸ هتل و واحد اقامتی در دست ساخت، سه هتل دیگر نیز که مراحل پایانی ساخت و تجهیز خود را طی می کنند به زودی به بهره برداری خواهند رسید.
صفا بیان داشت: به احتمال زیاد و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته هتل گامرون تا عید سعید فطر در کیش به بهره برداری خواهد رسید.
این مقام مسئول در جزیره کیش اظهار کرد: همچنین عملیات ساخت دو هتل دیگر به زودی به اتمام خواهد رسید که به طور قطع امسال به بهره برداری خواهند رسید.
وی در خصوص تعداد ستاره های این سه هتل مذکور گفت: تعداد ستاره ها پس از تکمیل پروژه و با بازدید کارشناسان جامعه هتل داران و نیز کارشناسان مربوطه معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش تعیین خواهد شد.
این سرمایه گذار گردشگری یادآور شد: با توجه به برنامه ریزیهای سازمان منطقه آزاد کیش در جذب گردشگران بیشتر به کیش طی سال جاری گفت: افتتاح این سه هتل جدید، نقش موثری در راستای ارائه خدمات مناسب به گردشگران ورودی به جزیره خواهد داشت.
رئیس جامعه هتلداران کیش با اشاره به اینکه هم اکنون ۵۰ هتل در جزیره کیش به گردشگران خدمات اقامتی ارائه می دهند، تاکید کرد: با افتتاح سه هتل مذکور، تعداد هتل های کیش به ۵۳ واحد خواهد رسید که می تواند جوابگوی تعداد بیشتری گردشگر به ویژه در ایام پیک سفر باشد.
به گفته صفا، ظرف آینده ای نه چندان دور با تکمیل هتل های در دست ساخت شاهد فعالیت حداقل ۹۱ هتل با کیفیت در جزیره کیش خواهیم بود.
این مقام مسئول در جزیره کیش عنوان کرد: هتل هایی که هم اکنون در جزیره کیش به عنوان یکی از اصلی ترین زیرساختهای گردشگری جزیره فعالیت می کنند، هر ساله فعالیت های خود را مطابق با استانداردهای روز دنیا هماهنگ می کنند.
وی همچنین از برگزاری کلاس های آموزشی در موارد مختلف برای مدیران و نیز کارکنان هتل های جزیره از سوی جامعه هتل داران کیش خبر داد و گفت: این امر در راستای آشنایی کارکنان و مدیران هتل ها با آخرین اطلاعات روز دنیا در زمینه هتل داری صورت می گیرد.
وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید در دولت دوازدهم شاهد افزایش قابل توجه ورود گردشگران خارجی به کشور و نیز رونق گردشگری داخلی باشیم.
لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=5064
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.