• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

کشف ۱۱۰ گرم شیشه از معده یک سوداگر مرگ در ورودی بندرگاه

  • کد خبر : 5060
  • 21 خرداد 1396 - 11:12

فرمانده پاسگاه انتظامی و دریابانی بندرگاه کیش از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف مقدار تقریبی ۱۱۰ گرم مواد مخدر از نوع “شیشه” که به صورت بلع معده ای جاساز نموده بود خبر داد.

به گزارش کیشوند نیوز از پایگاه خبری پلیس، ستواندوم “ساسان درویشی” در این گفتگو خاطرنشان کرد: فردی که قصد ورورد مواد مخدر به صورت بلع معده ای به جزیره کیش را داشت، دستگیر و جهت عکسبرداری به بیمارستان کیش انتقال و مشخص گردید دارای مواد مخدر به مقدار ۱۱۰ گرم از نوع ” شیشه ” به صورت بلع معده ای می باشد.

ستواندوم “ساسان درویشی” با تشریح خبر دستگیری یکی دیگر از قاچاقچیان مواد مخدر گفت: عوامل این یگان قبل از ورود مسافران به سالن مسافربری و کنترل توسط دستگاه ایکس ری به حرکات و رفتار فرد جوانی مشکوک می شوند.

“ساسان درویشی” افزود: ماموران این پاسگاه، متهم را جهت بررسی به اتاق بازرسی هدایت و در بازرسی بدنی از متهم موفق به کشف یک کیلو مواد مخدر از نوع “حشیش” که به طرز ماهرانه ای بر روی کمر خود جاسازی نموده بودند می شوند.

فرمانده پاسگاه انتظامی و دریابانی بندرگاه کیش، همچنین از کشف تعداد ۳۲ هزار و پانصد عدد قرص غیرمجاز ترامادول از یک جوان ۲۵ ساله ای که با خودروی شخصی قصد ورود به جزیره را داشت خبر داد.

ستواندوم “ساسان درویشی” در پایان گفتگو مجددا تاکید کرد که ماموران این پاسگاه با تلاش شبانه روزی اجازه نخواهند داد که عده ای با توزیع و ورود موادمخدر به جزیره زیبای کیش فضای پاک این منطقه را آلوده سازند.

گفتنی است، متهمان به همراه مواد مخدر مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=5060
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.