• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

کشف ۱۲ کیلو گرم تریاک و ۵ کیلو حشیش در ورودی بندرگاه جزیره کیش

  • کد خبر : 4512
  • 15 اردیبهشت 1396 - 18:08

سرهنگ رحیم جهابخش فرمانده انتظامی ویژه کیش از دستگیری دو سوداگر مرگ که قصد وارد کردن مقدار ۱۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش به جزیره ی کیش را داشتند، خبر داد.

به گزارش کیشوند نیوز از پلیس کیش، سرهنگ رحیم جهابخش فرمانده انتظامی ویژه کیش از دستگیری دو سوداگر مرگ که قصد وارد کردن مقدار ۱۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش به جزیره ی کیش را داشتند، خبر داد.

سرهنگ رحیم جهانبخش گفت: در پی اخبار و اقدامات پلیسی مبنی بر اینکه سوداگران مرگ قصد ورود مقدار قابل توجهی مواد مخدر را جهت توزیع به جزیره کیش را دارند مراتب بلافاصله در دستور کار پلیس مواد مخدر و پاسگاه بندرگاه کیش قرار گرفت .

فرمانده انتظامی ویژه کیش تصریح کرد: ماموران با تلاش شبانه روزی توانستند ۱۷ کیلوگرم مواد مخدر را قبل از ورود به چرخه توزیع در مبادی ورودی جزیره کشف و سوداگران مرگ را به همراه انواع مواد مخدر دستگیر کردند.

سرهنگ رحیم جهابخش در خاتمه ضمن تأکید بر لزوم همکاری مردم با پلیس در زمینه ی مبارزه جدی با سوداگران مرگ از طریق تلفن ۱۱۰ عنوان داشت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4512
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.