• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

چادرهای آموزشی و غربالگری سلامت در کیش فعال می شود

  • کد خبر : 4509
  • 15 اردیبهشت 1396 - 17:25
چادرهای آموزشی و غربالگری سلامت در کیش فعال می شود

رئیس جمعیت هلال احمر کیش از اجرای طرح های آموزشی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه یکشنبه به عنوان «آموزش همگانی، راهی به سوی ایران آماده» نامیده می شود، برنامه های مختلف آموزشی را دنبال خواهیم کرد لذا در این راستا چادرهای سلامت از تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه در دو منطقه پارک مینا و اسکله تفریحی برپا می شوند.

به گزارش کیشوندنیوز از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حبیب درگاهی با اعلام آغاز برنامه های هفته هلال احمر در کیش، گفت: با توجه به اینکه از ۱۳ تا ۱۹ اردیبهشت ماه هفته هلال احمر را پیش رو داریم لذا برنامه هایی را در این راستا اجرا خواهیم کرد که از جمله آنها می توان به برنامه های فرهنگی، غربالگری های سلامت، برنامه های اموزشی، مانورها و … اشاره کرد.

وی افزود: باتوجه به اینکه روز پنج شنبه به نام روز «امدادگران، فرشتگان صلح» نامیده شده است، ما مراسم غبار روبی مزار شهدا و دیدار با خانواده های شهیدان را در برنامه های خود داشتیم ضمن اینکه در روز شنبه نیز ملاقاتی با امدادگران جزیره و تقدیر از آنان نیز خواهیم داشت.

رئیس جمعیت هلال احمر کیش از اجرای طرح های آموزشی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه یکشنبه به عنوان «آموزش همگانی، راهی به سوی ایران آماده» نامیده می شود،  برنامه های مختلف آموزشی را دنبال خواهیم کرد لذا در این راستا چادرهای سلامت از تاریخ ۱۸ اردیبهشت ماه در دو منطقه پارک مینا و اسکله تفریحی برپا می شوند.

درگاهی افزود: در این چادرها امدادگران با استفاده از کتاب ها و سی دی های تهیه شده، در راستای پیشگیری از اعتیاد فعالیت خواهند کرد ضمن اینکه بروشور های مربوط به طرح خادم که مخفف «خانواده آماده در مخاطرات» است نیز در حال توزیع توسط نیروهای امدادی در مناطق مختلف جزیره است.

وی تصریح کرد: در این چادرها تست فشار خون و غربالگری نیز در چادرهایی که مستقر در اسکله تفریحی و پارک مینا خواهد بود از ساعت ۱۸ الی ۲۱ انجام خواهد شد.

رئیس جمعیت هلال احمر کیش گفت: با توجه به اینکه ۱۸ اردیبهشت ماه با عنوان «جوانان، جویندگان صلح» نامیده می شود، جمعیت هلال احمر کیش یک مانور امدادی را در سطح شهر اجرا خوهد کرد ضمن اینکه ۱۹ اردیبهشت نیز برنامه سفیران صلح را در سطح شهر خواهیم داشت.

رئیس جمعیت هلال احمر کیش از تهیه بیش از ۴۰ میلیون اقلام مورد نیاز در این سازمان خبر داد و گفت: ما به دنبال تهیه ست پیشرفته نجات، قایق های نجات و هلی کوپتر امدادی هستیم تا در هنگام حادثه امکان اقدامات اولیه درجزیره وجود داشته باشد.

درگاهی ادامه داد: برنامه های آموزشی از جمله مواردی است که ما به صورت جدی در جمعیت هلال احمر کیش دنبال می کنیم به همین خاطر طی این مدت دو دوره فشرده برای پیشگیری از اعتیاد برگزار کردیم که توسط مربی کشوری برای دو گروه ۴۰ نفره برگزار شد.

وی تصریح کرد: در راستای آموزش های لازم ما دوره آموزش سلامت بهداشت بانوان را نیز اجرا کردیم ضمن اینکه دوره امداد و نجات نیز برای کلیه پرسنل پارک آبی و فعالان بخش غواصی و ورزش های دریایی نیز انجام شد البته برنامه های آموزشی بیشتری نیز طی ماه های آتی اجرا خواهد شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4509
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.