• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

کسب مقام سوم ملیکا عبدالکریمی در مسابقات تیراندازی با کمان ساحلی کشور

  • کد خبر : 4392
  • 09 اردیبهشت 1396 - 12:49
کسب مقام سوم ملیکا عبدالکریمی در مسابقات تیراندازی با کمان ساحلی کشور

ملیکا عبدالکریمی تیرانداز جزیره کیش توانست در اولین دوره رقابت‌های تیراندازی با کمان ساحلی کشور عنوان سوم را در بخش ریکرو بانوان از آن خود کند.

به گزارش کیشوند نیوز از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، اولین دوره رقابت‌های تیراندازی با کمان ساحلی کشور با شرکت ۹۹ کماندار از ۱۵ استان کشور در رشته های کامپوند و ریکرو و دو بخش مردان و زنان به میزبانی سواحل شهرستان ساری برگزار شد.

در این دوره از رقابت‌ها ‌که برای نخستین بار در دنیا برگزار شد با استقبال مناسب کمانداران سراسر کشور همراه بود که بعد از رقابتی نزدیک نفرات برتر مشخص شدند.

در مسابقات رشته کامپوند در بخش آقایان هادی مجازی از کرمان، نعیم صالحی از تهران و امین کاظم پور از مازندران عناوین اول تا سوم را کسب کردند و در بخش بانوان سارا تبیان از فارس قهرمان، فاطمه گنجی از تهران نایب قهرمان و سوگند حداد از البرز نفر سوم این رقابتها شد.

در رشته ریکرو بخش مردان بهرام تیمورزاده از آذربایجان غربی قهرمان شد، وحید بهدانی از تهران و مهدی عزیزی از قم عناوین دوم و سوم را بدست آوردند و همچنین در بخش بانوان فاطمه بهرامن از گلستان، حمیده تیمورزاده از آذربایجان غربی و ملیکا عبدالکریمی از کیش عناوین برتر را کسب کردند.

مراسم افتتاحیه اولین دوره رقابتهای تیراندازی با کمان ساحلی کشور در سالن اجتماعات مجتمع ساحلی شهید بهشتی سازمان بهزیستی برگزار شد و کمانداران از ۱۵ استان کشور به مدت یک روز در سواحل زیبای ساری اولین دوره این مسابقات را برگزار کردند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4392
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.