• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

دوره آموزشی بین المللی کاربرد علوم مکانی در مدیریت بحران ها و حوادث طبیعی برگزار می گردد

  • کد خبر : 4395
  • 09 اردیبهشت 1396 - 12:54
دوره آموزشی بین المللی کاربرد علوم مکانی در مدیریت بحران ها و حوادث طبیعی برگزار می گردد

دوره آموزشی بین المللی کاربرد علوم مکانی در مدیریت بحران ها و حوادث طبیعی توسط پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران با همکاری پردیس دانشکده های فنی، دانشگاه علمی کاربردی اشتوتگارت و موسسه تبادلات آکادمیک آلمان (DAAD) از نهم تا چهاردهم اردیبهشت ماه به مدت شش روز در محل پردیس برگزار می گردد.

در این دوره آموزشی که هشتمین دوره مدرسه تابستانی بین المللی (AGSE) می باشد، حدود بیست استاد، محقق و پژوهشگر از سراسر جهان همراه با همتایان ایرانی خود شرکت دارند. موضوع اصلی این دوره «کاربرد علوم مکانی در مدیریت بحران ها و حوادث طبیعی» در حوزه مهندسی نقشه برداری (زمینی، هوائی و ماهواره ای) و کاربردهای اطلاعات مکانی و سنجش از دور در حوزه های مختلف شهری و برون شهری می باشد.
از جمله اهداف اصلی این کارگاه، ایجاد تمهیداتی برای تبادل اطلاعات و تجربیات میان پژوهشگران و اساتید معتبر داخلی و بین المللی و همچنین سازمان های مرتبط دولتی و خصوصی است. محورهای اصلی دوره، کاربردهای علوم مختلف حوزه مهندسی نقشه برداری در مطالعات علوم زمین و در حیطه مدیریت و پایش مخاطرات و بحران های زیست محیطی و ارزیابی خسارات ناشی از آنها می باشد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4395
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.