• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

کشف مواد مخدر به صورت بلع معده ای در بندرگاه کیش

  • کد خبر : 4345
  • 06 اردیبهشت 1396 - 10:44
کشف مواد مخدر به صورت بلع معده ای در بندرگاه کیش

با دستگیری یک قاچاقچی حرفه ای، مقدار تقریبی ۳۵۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین که به صورت بلع معده ای جاسازی شده بود توسط پلیس بندرگاه کیش کشف و ضبط شد.

به گزارش کیشوند نیوز و به نقل از پلیس کیش، فرمانده پاسگاه بندرگاه انتظامی و دریابانی کیش از کشف مقدار تقریبی ۳۵۰ گرم مواد مخدر از نوع “شیشه و هروئین” که بصورت بلع معده ای جاسازی شده بود،خبر داد.

ستواندوم “ساسان درویشی” در تشریح این خبر گفت: عوامل این یگان قبل از ورود مسافران به سالن مسافربری و کنترل توسط دستگاه ایکس ری به حرکات و رفتار یک فرد جوان مشکوک و جهت بررسی بیشتر وی را با رعایت حقوق شهروندی اتاق بازرسی هدایت می نمایند.

فرمانده پاسگاه بندرگاه انتظامی و دریابانی کیش در این رابطه تصریح کرد: در بازرسی بدنی از متهم مقدار تقریبی ۱۰۰ گرم مواد مخدر از نوع “هروئین” جاسازی شده در کفش متهم را کشف و ضبط می کنند.

درویشی افزود: در ادامه تحقیقات با توجه به مشکوک بودن متهم به بلع معده ای و حسب دستور مقام محترم قضایی متهم دستگیر شده جهت عکسبرداری به بیمارستان کیش انتقال و پس از عکسبرداری مشخص گردید متهم مواد مخدر را به صورت بسته بندی در معده خود جاسازی نموده است.

ستواندوم “ساسان درویشی خاطرنشان کرد، در بررسی بعمل آمده از فرد دستگیر شده مقدار ۲۵۰ گرم مواد مخدر از نوع “شیشه” کشف و ضبط و در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و تحویل مقامات قضایی گردید.

فرمانده پاسگاه بندرگاه انتظامی و دریابانی کیش با اشاره به اقتدار کارکنان پاسگاه بندرگاه انتظامی و دریابانی کیش افزود: کارکنان پرتلاش پاسگاه بندرگاه این فرماندهی با چشمان بیدار در هر لحظه از زمان آماده اند تا با هنجارشکنان و قاچاقچیان مواد مخدر در چارچوب قانون برخورد نمایند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4345
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.