• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

آنچه در آموزش و پرورش کیش می گذرد مرا نگران کرده است / چرا به حقوق مردم توجه نمی شود؟ تا کی سکوت کنیم و حرف نزنیم؟

  • کد خبر : 4131
  • 25 فروردین 1396 - 18:29
آنچه در آموزش و پرورش کیش می گذرد مرا نگران کرده است / چرا به حقوق مردم توجه نمی شود؟ تا کی سکوت کنیم و حرف نزنیم؟

حجت الاسلام حسن علیدادی در خطبه های نماز جمعه این هفته کیش از وضعیت موجود در آموزش و پرورش کیش انتقاد کرد و گفت اگر مسائل حل نشود آنچه در آموزش و پرورش اتفاق افتاده است را برای مردم از تریبون نماز جمعه شفاف سازی خواهد کرد.

نماز جمعه این هفته کیش به امامت حجت الاسلام علیدادی در مصلی بزرگ شهر با حضور مردم مومن و متدین کیش برگزار شد. در خطبه های نماز جمعه این هفته این آیین سیاسی مذهبی حجت اسلام علیدادی به مباحث: انتخابات ، دشمنی آمریکا و وضعیت آموزش و پرورش کیشپرداختند.

**رئیس جمهور اصلح، قوی، توانمند، لایق و برجسته کسی است که با گفتمان نظام و انقلاب اسلامی هماهنگ تر و همراه تر است

حجت الاسلام حسن علیدادی امام جمعه کیش در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: هم در بخش شوراها و هم در انتخابات ریاست جمهوری انتخاب اصلح وظیفه دینی و منطقه ای ماست.

وی افزود: در انتخابات به خصوص ریاست جمهوری دو هدف اصلی حضور حداکثری و انتخاب اصلح تقویت نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود.

خطیب جمعه کیش تاکید کرد: مردم باید کسی را انتخاب کنند که با گفتمان نظام جمهوری اسلامی همراه و هماهنگ باشد. باید ببینند نامزدهای انتخابات در مطرح ساختن خود و برنامه هایشان به چه میزان با گفتمان نظام همسو بوده و در کجا از نام فاصله گرفته و کجا حرکت می کنند.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور اصلح، قوی، توانمند، لایق و برجسته کسی است که با گفتمان نظام و انقلاب اسلامی هماهنگ تر و همراه تر است.

امام جمعه کیش با بیان اینکه برخی به دنبال خط اختلاف و ایجاد فتنه در کشور هستند افزود: آن ها انتظار می کشند تا انتخاباتی پی بیاید و شیرینی انتخابات را به کام مردم تلخ کنند.

وی ادامه داد: به دنبال این افراد دشمنان قسم خورده خارجی از ماه ها قبل شروع به آبیاری بذرهای اختلاف و فتنه ای هستند که توسط افراد نااهل و بی بصیرت که در داخل کشور اختلاف افکنی می کنند هستند.

علیدادی  با تاکید بر اینکه در رخداد فتنه ۸۸ نیز دشمنان داخلی و خارجی دست به دست هم داده بودند و انقلاب اسلامی هزینه بالایی برای آن داد اظهار کرد:  امروز هم برخی بذر فنته و نفاق می کارند و منتظرند تا زودتر رشد کرده و نتیجه بدهد.

خطیب جمعه کیش با اشاره به افراد فاقد صلاحیت و معلوم الحال که برای حضور در انتخابات ثبت نام کرده اند تصریح کرد: آیا این به جز پاشیدن بذر فتنه در جامعه است؟

وی تاکید کرد: ما نیاز به رئیس جمهوری داریم که تمام قد در مقابل استکبار جهانی و دشمنان خارجی بایستد و تمام توجه وی  به گفتمان نظام و انقلاب اسلامی، فرامین رهبری و منویات امام راحل(ع) باشد.

**دیگر کسی نمی تواند بگوید که مذاکره با آمریکا مشکلات بین المللی ما را حل می کند

امام جمعه کیش با اشاره به اینکه آمریکا تلاش کرد تا از خلاء های برجام استفاده کرده و بدعهدی کند افزود: در جایی که خلا هم نبود بدعهدی آن ها روشن بود.

وی افزود: دیگر کسی نمی تواند بگوید که مذاکره با آمریکا مشکلات بین المللی ما را حل می کند. دیدیم که هرگاه تروریست ها ضعیف می شوند آمریکا از آن ها حمایت می کند و در چنین مواقعی به قوانین بین المللی اعتقادی ندارند مانند حمله موشک های منحوس رژیم صهیونیستی به پایگاه های مقاومت و سوریه.

علیدادی با تصریح بر اینکه اکنون در موقعیت حساس قرار گرفته و نیاز به بصیرت کامل داریم اظهار کرد: امروز گرگ ها در جهان نشسته اند تا اوضاع کشور ما را رصد کنند و بدانید که دشمنی آمریکائیها با ما قطع نخواهد شد .

**آنچه در آموزش و پرورش کیش می گذرد مرا نگران کرده است / خواهش می کنم امر به جایی منتهی نشود که همه چیز را شفاف برای مردم بگوییم

وی در بخش دیگری از خطبه های این هفته نماز جمعه کیش با هشدار به مسئولان آموزش و پرورش تصریح کرد: آنچه در آموزش و پرورش کیش می گذرد مرا نگران کرده است.

امام جمعه کیش با خطاب به وزارت آموزش و پرورش گفت: از وزارت آموزش و پرورش می خواهم در رابطه با آموزش و پرورش کیش تصمیم نهایی خود را بگیرد در غیر اینصورت از این تریبون مقدس نماز جمعه شفاف سازی خواهم کرد.

وی تصریح کرد: من وقت منطقی می دهم اگر در این وقت منطقی نتیجه نداد آنچه در آموزش و پرورش اتفاق افتاده است برای مردم بیان خواهم کرد. مردم حق دارند؛ چرا به حقوق مردم توجه نمی شود؟ تاکی سکوت کنیم وحرف نزنیم؟

خطیب جمعه کیش خاطر نشان کرد: تریبون نماز جمعه محل دفاع از حقوق مردم است؛ وظیفه دینی ماست از حقوق مردم دفاع کنیم. خواهش می کنم امر به جایی منتهی نشود که همه چیز را شفاف برای مردم بگوییم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4131
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.