• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

دو نامزد از انتخابات میان دوره ای مجلس در غرب هرمزگان انصراف دادند

  • کد خبر : 4136
  • 26 فروردین 1396 - 4:48
دو نامزد از انتخابات میان دوره ای مجلس در غرب هرمزگان انصراف دادند

دبیرستاد انتخابات هرمزگان گفت: ۱۰ مرد و یک زن در غرب این استان برای بدست آوردن یک کرسی نمایندگی مجلس در زمان قانونی به رقابت تبلیغاتی می پردازند.

به گزارش کیشوند نیوز، علیرضا پاکدامن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صلاحیت ۱۳ نفر برای انتخابات میان دوره مجلس شورای اسلامی در منطقه غرب هرمزگان به تایید هیات نظارت بر انتخابات رسید که ۲ نفر از تایید صلاحیت شدگان از کاندیداتوری در انتخابات میان دوره مجلس شورای اسلامی استعفاء داده و تعداد کاندیداها از ۱۳ نفر به ۱۱ نفر کاهش یافت.

وی تصریح کرد:در ابتدا ۵۱ نفر برای بدست آوردن مسئولیت نمایندگی مردم غرب هرمزگان در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرده بوند که ۶ نفر از آنها در مرحله رسیدگی هیات های اجرایی انصراف داده بودند و از بین افراد باقی مانده ۱۳ نفر مورد تایید هیات نظارت قرار گرفته بودند.

پاکدامن خاطرنشان کرد:در هرمزگان سه انتخابات ریاست جمهوری ، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس برگزار می شود .

وی اضافه کرد:برای انتخابات ریاست جمهوری در سطح استان هرمزگان یک هزار و ۹۸۶ شعبه اخذ رای و برای انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه غرب استان هرمزگان ۳۷۷ شعبه پیش بینی شده است.

این مقام مسئول بیان کرد:حوزه غرب هرمزگان شامل شهرستان های بندرلنگه، پارسیان و بستک با جمعیتی حدود ۲۵۰ هزار نفر است که از این تعداد ۱۳۰ هزار نفر در شهرستان بندرلنگه حضور دارند.

این حوزه دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورا اسلامی است.

منبع : ایسنا

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=4136
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.