• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

اعضای هیئت اجرایی انتخابات کیش انتخاب شدند

  • کد خبر : 410
  • 26 آذر 1394 - 1:25
اعضای هیئت اجرایی انتخابات کیش انتخاب شدند

نشست انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات با حضور رئیس دادگستری کیش ، بخشدار و بیش از ۲۴ نفر از معتمدان جزیره کیش در بخشداری برگزار شد. روح الله شهدادنژاد بخشدار کیش، در نشست انتخاب اعضای هیات اجرایی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری که در بخشداری و با حضور معتمدینی از بخشهای مختلف جزیره کیش برگزار […]

نشست انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات با حضور رئیس دادگستری کیش ، بخشدار و بیش از ۲۴ نفر از معتمدان جزیره کیش در بخشداری برگزار شد.

روح الله شهدادنژاد بخشدار کیش، در نشست انتخاب اعضای هیات اجرایی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری که در بخشداری و با حضور معتمدینی از بخشهای مختلف جزیره کیش برگزار شد گفت: در این جلسه ۸ عضو اصلی و ۵ عضو علی البدل هیات اجرایی از میان معتمدین انتخاب می شوند .
وی با بیان اینکه برنامه ریزی ها ی انتخابات با حضور اعضای هیات اجرایی برگزار می شود اظهار داشت : پس از انتخاب شدن اعضا ، جلسات متعددی برگزار خواهیم کرد و در مورد کلیات و جزئیات انتخابات ، نحوه برگزای ، تعداد شعبه ، اعضای شعبه و …تصمیم نهایی گرفته می شود.
رئیس ستاد انتخابات کیش، در بخشی از سخنان خود به حضور با شکوه و اقتدار مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: مردم تصمیم گیرندگان اصلی و نهایی در همه انتخابات هستند.
پس از برگزاری انتخاب اعضای هیات اجرایی ،آقایان ابولحسن هاشمی ، علی اکبر جعفری تبار، ابراهیم خلیلی، عبدالرسول خلسانی ، عبدالعلی واعظ، حسن سلمانی نصرآبادی، ایرج شیروانی و خانم زهره کردبچه به عنوان ۸ نفر اصلی و آقایان سید یحیی میرآئیز، سلیمان رحمانی، ابراهیم صمدی، پرویز حیدری و خانم زهرا زارعیان جهرمی به عنوان نفرات علی البدل انتخاب شدند.
نشست انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات عصر امروز با حضور رئیس دادگستری کیش، بخشدار و بیش از ۲۴ نفر از معتمدان جزیره کیش در بخشداری برگزار شد .
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان در هفتم اسفند ماه ۱۳۹۴ برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=410
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.