• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

مهدی مناری: نه پول داشتم و نه پارتی

  • کد خبر : 406
  • 26 آذر 1394 - 1:11
مهدی مناری: نه پول داشتم و نه پارتی

مهدی مناری بازیکن کیشوندی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد که به تازگی به این تیم پیوسته، ابراز امیدواری کرد که این تیم به راحتی از انتهای جدول جدا می شود. مهدی مناری که تازگی به جمع مشکی‌پوشان مشهدی اضافه شده در خصوص وضعیت این تیم در لیگ برتر گفت: این تیم خیلی راحت می‌تواند به […]

مهدی مناری بازیکن کیشوندی تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد که به تازگی به این تیم پیوسته، ابراز امیدواری کرد که این تیم به راحتی از انتهای جدول جدا می شود.

مهدی مناری که تازگی به جمع مشکی‌پوشان مشهدی اضافه شده در خصوص وضعیت این تیم در لیگ برتر گفت: این تیم خیلی راحت می‌تواند به بالای جدول صعود کند. با وجود آقای کاظمی و کادر فنی و همت و کوشش بچه‌ها، خیلی راحت در جدول صعود خواهیم کرد.

وی با اشاره به مصاف سیاه‌جامگان و صبای قم اظهار کرد: بازیکنان عملکرد خوبی در این دیدار داشتند ولی بدشانس بودیم.

مهاجم جدید تیم فوتبال سیاه‌جامگان خراسان ادامه داد: با تمرین‌های خوب دو هفته اخیر حتما در بازی مقابل ذوب‌آهن ۳ امتیاز بازی را می‌گیریم.

وی در خصوص سوابق فوتبالی خود گفت: فوتبال را از جزیره کیش شروع کردم. در تیم “هلال‌احمر کیش” و “منتخب کیش” بازی می‌کردم و حتی از “النصر امارات” هم پیشنهاد داشتم. به امارات رفتم اما به دلیل اختلاف میان ایران و امارات به دلیل اسم خلیج فارس، فدراسیون ایران برای من ITC صادر نکرد.

مناری خاطرنشان کرد: در قالب تیم منتخب کیش، در دیدارهای دوستانه و مقابل اکثر تیم‌هایی که برای اردو به کیش می‌آمدند، گلزنی کردم. به تیم‌هایی مانند ذوب‌آهن، راه‌آهن، پدیده، نفت تهران، پرسپولیس، استقلال تهران و تیم‌های لیگ دسته اول گل زدم. حتی در مقابل استقلال تهران هت‌تریک کردم و توانستم ۳ گل به سید مهدی رحمتی بزنم.

مهاجم جدید تیم فوتبال سیاه‌جامگان خراسان تصریح کرد: در این فوتبال نه پارتی داشتم و نه پول و با این حال نتوانستم به مدارج بالا برسم. متأسفانه خیلی‌ها می‌آمدند و می‌گفتند “اگر چندین میلیون بدهی، تو را به یک تیم خوب می‌بریم.” خدا را شکر فرهاد کاظمی فوتبال من را دید و با لطف ایشان به سیاه‎جامگان پیوستم و امیدوارم بتوانم بازی‌های خوبی برای این تیم انجام بدهم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=406
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.