• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

کیش همچنان گرفتار دوگانگی/توسعه یا شاهین،کدام یک حق بازیکنان رامی دهند؟

  • کد خبر : 414
  • 04 دی 1394 - 0:13

موضوع بلاتکلیفی بازیکنان و کادر فنی توسعه کیش با وجود کسب نتایج دلخواه موضوعی است که در صورت ادامه می تواند شیرازه تیم را برهم زده و مشکلات عدیده ای برای مسئولین آن بوجود آورد. این یک ضعف عمده و برجسته در منطقه ای است که روزانه هزاران نفر به این جزیره قدم می گذارند […]

موضوع بلاتکلیفی بازیکنان و کادر فنی توسعه کیش با وجود کسب نتایج دلخواه موضوعی است که در صورت ادامه می تواند شیرازه تیم را برهم زده و مشکلات عدیده ای برای مسئولین آن بوجود آورد.

این یک ضعف عمده و برجسته در منطقه ای است که روزانه هزاران نفر به این جزیره قدم می گذارند و برای دیدن و لذت بردن از اماکن و تاسیسات کامل و بی نقص موجو هزینه می کنند.

ماجرای تیم دسته دومی توسعه کیش یا همان شاهین هم در نوع خود بسیار جالب و پرسوژه است و می توان موضوعات گونه گون و زاویه داری در مورد آن نوشت و بابت مدیریتی که در این تشکیلات عریض و طویل صورت می گیرد و همچنین سیستمی که آن را اداره می کند حرف های زیادی زد.

یکی از موضوعات مورد ادعا و مطرح در این بحث هم هویت واقعی این تیم است که هنوز هم گویا دوگانگی را احساس می کند و در مورد وجود مشکلات، بویژه پرداختی هزینه ها و قراردادهای بازیکنان و کادر فنی، توپ در زمین هیئت فوتبال جزیره و شاهین فخیم آقائی در حال گردش است.

پس از اختلافات شدید بین هیئت فوتبال جزیره با فخیم آقائی در شروع لیگ دسته دو و منازعات رسانه ای که منجر به دخالت رئیس منطقه آزاد کیش در این زمینه شد، هنوز هم صاحب اصلی و قانونی این تیم معلوم نشده و حتی پس از واگذاری ۸۰ درصد از سهام تیم به بخش خصوصی( که جزئیات آن منتشر نشده) باز هم بازیکنان و حتی کادر فنی به دلیل عدم دریافت حق و حقوق خود کسی را پاسخگو نمی بینند و همچنان در هاله از ابهام بسر می برند. حتی شنیده شده که حسین خطیبی مربی جدید این تیم نیز که پس از در اختیار گرفتن مسئولیت فنی نتایج درخور و قابل قبولی گرفته، با توجه به بدقولی ها در نشست خصوصی تلویحا به این واقعیت اشاره کرده و در صورت نامشخص بودن این وضعیت ، تهدید به کناره گیری هم کرده است.

با این حال، موضوع بلاتکلیفی بازیکنان و کادر فنی با وجود کسب نتایج دلخواه موضوعی است که در صورت ادامه می تواند شیرازه تیم را برهم زده و مشکلات عدیده ای برای مسئولین آن بوجود آورد. هر چند سوابق این تیم نشان می دهد که سال گذشته نیز تیم توسعه کیش یا شاهین جزیره ، مشکلاتی داشته و به دلیل عدم کفایت و ضعف مدیریتی هزینه های سرسام آوری متقبل شده و سقوط به دسته سه را تجربه کرده و دوباره با تبصره و ماده هایی به دسته دوم لیگ فوتبال برگشته است. با این وجود روشن و مبرهن است که نتایج اخیر کسب شده و موفقیت های بدست آمده بایستی مدیران را مجاب به وفای به عهد کرده و آنان را در جهت حل مشکلات بازیکنان ترغیب کند.

در پایان باید به این نکته هم برسیم که سرمایه گذار سال گذشته تیم که امسال ۸۰ درصد سهام آن را دریافت کرده، با توجه به عدم آشنایی با فوتبال، گویا با پرداخت نکردن حق و حقوق بازیکنان و کادر فنی( تا امروز چهار شنبه ۲ دی ماه که نیم فصل دوم در حال شروع است فقط ۱۰ تا ۲۰ درصد قراردادها و استثنائا ۲-۳ نفر ۳۰ درصد پرداخت شده )  امسال درصدد جبران مافات برآمده و می خواهد ضمن تلافی شرایط سال قبل، بستری هم برای درآمد زایی داشته باشد.

به هر حال باید منتظر ماند و دید که عدم پرداخت حق و حقوق بازیکنان و کادر فنی چه روندی فراروی مسئولان تیم و حتی مدیران منطقه آزاد کیش قرار خواهد داد و آنان نیز چه واکنشی نسبت به این رویه خواهند داشت.

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=414
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.