• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

انفجار و آتش سوزی در یک قایق تفریحی در جزیره کیش

  • کد خبر : 3872
  • 04 فروردین 1396 - 18:13
انفجار و آتش سوزی در یک قایق تفریحی در جزیره کیش

سرگرد یونس شعبانیان گفت: یکی از قایق هایی که در امر ارائه خدمات تفریحی دریایی به گردشگران فعالیت می نمود، کنار اسکله بدون داشتن مسافر و تنها با حضور ناخدای آن دچار انفجار و آتش سوزی شد.

به گزارش کیشوند نیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: صدای انفجار قایق در ضلع شرقی اسکله تفریحی کیش که بر اثر انفجار بنزین نشت شده از موتور قایق به داخل صورت گرفته بود، حادثه آفرید.

سرگرد شعبانیان در تشریح این خبر افزود: به محض وقوع این حادثه و پرتاپ شدن ناخدای شناور به داخل آب، سریعاٌ گروه های مردمی نسبت به نجات وی اقدام نمودند که در این حادثه باعث آتش سوزی قایق شده بود با حضور واحدهای دریابانی کیش جهت تهیه کپسول اطفاء حریق پلیس دریابانی کیش و به کمک افراد داوطلب، حریق مهار و ناخدای آسیب دیده از طریق آمبولانس اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد.

وی تصریح کرد: در این حادثه یگان دریابانی کیش و یگانهای امدادی به ویژه آتش نشانی ، هلال احمر و اورژانس در کمترین زمان ممکن نسبت به اجرای وظایف محوله اقدام نمودند و در لحظات طلایی مسدوم را به بیمارستان انتقال دادند .

معاون اجتماعی پلیس کیش گفت: با توجه به نظر کارشناسی آتش نشانی، عامل انفجار بنزین نشت شده در داخل قایق بوده که در مصاحبه های بعدی پلیس از فرد حادثه دیده نیز این موضوع تایید گردید.

شعبانیان افزود: فرد آسیب دیده برای تخلیه آب داخل قایق خواسته ارتباط الکتریکی لازم را به صورت مستقیم با باطری فراهم کند که در اثر جرقه شدید انفجار و حریق حادث می گردد.

سرگرد شعبانیان در ادامه تصریح کرد: ناخدای شناور در حال حاضر در بیمارستان کیش بستری می باشد و اقدامات پزشکی مورد نیاز در دست اقدام بوده که متاسفانه از ناحیه دو پا دچار سوختگی و شکستگی شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی ویژه کیش در پایان خاطرنشان کرد: وجود ایستگاه نوروزی پلیس در اسکله و حضور واحدهای شناوری دریابانی کیش در کنار مردم جهت تامین نظم و امنیت عمو می عاملی شد که این حادثه در سریعترین زمان ممکن مدیریت و حریق به وجود آمده سریعاٌ با همکاری مردم و یگان های امدادی اطفاء گردد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3872
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.