• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

نه از کوسه خبری بود و نه در آب‌های کیش اتفاق افتاد / پنکه مرا زد

  • کد خبر : 12615
  • 09 شهریور 1397 - 12:36
نه از کوسه خبری بود و نه در آب‌های کیش اتفاق افتاد / پنکه مرا زد

ماهیگیری مجروح گفت: پنکه(پره موتور) مرا زد، همراهان من در لنج به‌دلیل عدم آگاهی از موضوع تصور کردند که کوسه به من حمله کرده است.

به گزارش کیشوند نیوز، در روزهای گذشته خبری به‌همراه چند عکس از یک فرد مصدوم با عنوان حمله کوسه در آب‌های کیش به یک ماهیگیر منتشر شد، و در آن عنوان شده بود که فرد ماهیگیر زمانی‌که برای تعمیر موتور قایق ماهیگیری درون آب رفته، بر اثر حمله کوسه از ناحیه سر، صورت و دست و پا آسیب جدی دیده است.

پس از انتشار این خبر که باعث تعجب بسیاری از غواصان خبره در جزیره کیش شده بود و با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد که این خبر شایعه‌ای بیش نیست و ماهیگیر آبادانی در جریان تعمیر لنج در آ‌­ب‌های اطراف جزیره لاوان و نه جزیره کیش، مصدوم شده و با هلیکوپتر امدادی شرکت نفت ایران به بیمارستان کیش منتقل شده است.

این ماهیگیر در گفتگو با صداوسیمای کیش گفت: نیمه شب بود که پروانه موتور لنج ماهیگیری قفل کرده و دچار مشکل شده بود که برای بررسی به داخل آب رفتم و ناگهان این اتفاق افتاد.

ماهیگیر در پاسخ به این سوال که آیا حمله کوسه باعث به وجود آمدن این آسیب­ ها شده، گفت: نه، کوسه نبود، پنکه(پره موتور) مرا زد، همراهان من در لنج به‌دلیل عدم آگاهی از موضوع تصور کردند که کوسه به من حمله کرده است.

ماهیگیر زخمی در بیمارستان کیش نجات یافت

مدیر روابط عمومی بیمارستان کیش در این رابطه گفت: ماهیگیر مجروح بلافاصله پس از برخورد با پروانه موتور قایق ماهیگیری به سرش، توسط یک فروند هلی­کوپتر سازمان امداد و نجات هلال احمر به بیمارستان کیش انتقال یافت که با تلاش تیم فوق تخصصی ویژه بعد از ۶ ساعت عمل جراحی از مرگ حتمی نجات یافت.

کوروش کشمیری گفت: تیم فوق تخصصی جراحی بیمارستان کیش متشکل از جراح چشم، گوش و حلق و بینی، جراح عمومی و جراح مغز و اعصاب، ماهیگیر حادثه دیده را که از ناحیه پیشانی و سمت راست سر و صورت، پای راست و دست و پای چپ به شدت مجروح شده بود مورد عمل ترمیم قرار دادند.

وی اظهار داشت: هم اکنون وضعیت بیمار مطلوب گزارش شده است و با مراقبت کادر درمانی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش حال عمومی وی رو به بهبودی است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=12615
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.