• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

توسط رئیس آموزش و پرورش کیش خبر اخیر در رابطه با خانه معلم تکذیب شد

  • کد خبر : 3484
  • 10 اسفند 1395 - 13:48
توسط رئیس آموزش و پرورش کیش خبر اخیر در رابطه با خانه معلم تکذیب شد

خبری با عنوان (خانه معلم کیش در نوروز به فرهنگیان سرویس نمی‌دهد) توسط رئیس آموزش و پرورش کیش تکذیب شد!!

متنی که در ادامه میخوانید، تکذیب خبری با این عنوان: “«خانه معلم کیش» در نوروز به فرهنگیان سرویس نمی‌دهد/ «اجاره» خانه معلم به آژانس‌های مسافرتی! “ می باشد که این خبر توسط رئیس آموزش و پرورش جزیره کیش تکذیب شده است.

با سلام

پیرو خبرهای منتشر شده در بعضی خبرگزاری ها (خبرگزاری فارس) و فضای مجازی درخصوص مصاحبه مسئولین آموزش و پرورش جزیره ی کیش با خبرگزاری فارس در خصوص عدم اسکان فرهنگیان در خانه معلم کیش طی ایام نوروز ۹۶، هیچ گونه مصاحبه ای توسط مسوؤلین اموزش و پرورش با این عنوان صورت نپذیرفته است. اما وظیفه دانستیم که در این باره طی انتشار اطلاعیه ای به شفاف سازی بپردازیم.
پیرو پیام هایی که بعضا در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر عدم اسکان فرهنگیان در خانه معلم کیش طی ایام نوروز ۹۶ لازم به ذکر است اساسا در جزیره کیش از قبل در قالب (ساختمانی در تملک آموزش و پرورش) تحت عنوان خانه معلم وجود نداشته و هم اکنون نیز ندارد. که برنامه ریزی در خصوص واگذاری غیر قانونی به اژانس های مسافرتی صورت پذیرفته باشد.!
این موضوع جدیدا طی یک قرارداد و تفاهم نامه بین بخش خصوصی (هتل خاتم) و اداره آموزش و پرورش جهت ایجاد شرایط رفاه و کاهش هزینه های همکاران محترم و ایجاد اطمینان خاطر از بعد روانی از اسکان و ارائه خدمات رفاهی به فرهنگیان گرامی با قیمت های متعارف صورت گرفته است از آنجایی که این هتل مربوط به بخش خصوصی می باشد. تابع قوانین بخش خصوصی و نظارت سازمان منطقه آزاد می باشد و طبق مفاد قرارداد منعقده این هتل خصوصی، از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین عملا بر اساس مفاد تفاهم نامه در اختیار آموزش و پرورش کیش نمی باشد. و بعد از ۱۵ فروردین براساس قرارداد جهت ارائه خدمات ویژه به همکاران گرامی به فعالیت خود ادامه خواهد داد. ضمن اینکه ستاد اسکان آموزش و پرورش جزیره همانند سایر مناطق کشور از مورخ ۱۳۹۵/۱۲/۲۷ تا۱۳۹۶/۰۱/۱۵ فعال می گردد و همکاران محترم می توانند پس از باز شدن سایت اسکان، جهت اسکان نوروزی در مکان های تحت اختیار آموزش و پرورش جزیره کیش اقدام نمایند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3484
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.