• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

تجمع رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی کیش

  • کد خبر : 17263
  • 26 آبان 1398 - 14:47
تجمع رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی کیش

امروز جمعی از رانندگان تاکسی خطی و تلفنی در اعتراض به افزایش نرخ بنزین در کیش تجمع کردند.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، به گفته یکی از رانندگان شرکت کننده در این اجتماع  اختصاص  سهمیه ۴۰۰ لیتر بنزین به تاکسی های  کیش  بسیار کم است.
یکی دیگر ازرانندگان با اشاره به اینکه نیاز مصرف روزانه سوخت تاکسی در کیش با توجه به استفاده از کولرروزانه  میانگین ۶۰ لیتر است افزود: ۱۳ لیتر بنزین روزانه سهمیه بندی جواب گوی نیاز رانندگان تاکسی  نیست.

تعدادی از رانندگان هم با اشاره به اینکه افزایش نرخ بنزین  افزایش قابل توجه  هزینه کرایه تاکسی را به همراه خواهد داشت ،پرداخت این میزان افزایش نرخ کرایه تاکسی را خارج از توان ساکنان عنوان کردند.

پازوکی عضو شورای ترافیک کیش با اشاره به اینکه جلسات متعددی باموضوع بررسی قیمت کرایه تاکسی ها با توجه به افزایش قیمت بنزین برگزار شده است گفت: کمیته تخصصی شورای ترافیک با حضورمدیران آژانس های تاکسی،نمایندگان رانندگان، اعضای تخصصی شورای ترافیک و دبیر این شورا امروز برگزارشد نتایج آن باید به تایید مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش برسد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=17263
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. سلام . فقط یک سوال : تکلیف کسانی که در صدف زندگی می کنند و ماشین شخصی ندارند چیست ؟

  2. امروز با اینکه بارون میومد و همه خیس میشدن هیچ کیشوندی سوار تاکسی نمیشد، انقدر کرایه ها گرونه که برای هیچکس به صرفه نیست