• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

والدین مهمترین عامل در کنترل و نظارت فرزندانشان در فضای مجازی می باشند

  • کد خبر : 3465
  • 09 اسفند 1395 - 11:45
والدین مهمترین عامل در کنترل و نظارت فرزندانشان در فضای مجازی می باشند

سرهنگ دوم محرمی رئیس پلیس فتا کیش در کارگاه آموزشی اولیاء و مربیان دبستان دخترانه فرهنگ گفت: تهدیدات فضای سایبری می‌تواند زیان‌های جدی ‌ برای فرزندان به همراه داشته باشد و حتی خانواده‌ها را نیز درگیر نماید.

به گزارش کیشوندنیوز ، رئیس پلیس فتا کیش با بیان اینکه والدین باید با جدیت مراقب فعالیت فرزندان خود در فضای مجازی باشند، گفت: نظارت والدین بر فعالیت فرزندانشان در فضای مجازی مهمترین عامل جلوگیری از مواجه شدن آنها با تهدیدات فضای مجازی‌ می‌باشد.

سرهنگ دوم محرمی رئیس پلیس فتا کیش در کارگاه آموزشی اولیاء و مربیان دبستان دخترانه فرهنگ گفت: تهدیدات فضای سایبری می‌تواند زیان‌های جدی ‌ برای فرزندان به همراه داشته باشد و حتی خانواده‌ها را نیز درگیر نماید.

وی افزود: گوشی‌های همراه که امروزه با پیشرفته‌ترین نوع در اختیار همه سنین و اقشار جامعه به ویژه کودکان قرار دارد اگر به درستی استفاده نشود و والدین نظارتی بر فعالیت‌های فرزندانشان نداشته باشند، می‌تواند منشاء بسیاری از مشکلات حاد در خانواده و جامعه گردد.

سرهنگ محرمی ادامه داد: از جمله خطراتی که کودکان و خانواده‌ها را تهدید میکند می‌توان به ورود به سایت‌ها و صفحات غیراخلاقی و ضد دین دانست که میتواند زمینه انحراف را در کودکان و نوجوانان فراهم نماید، لذا بایستی والدین نسبت به افزایش سواد دیجیتالی خود اقدام نموده و نظارت کافی بر فعالیت فرزندان در فضای مجازی داشته باشند.

وی با بیان اینکه در این زمینه پلیس فتا در کنار شهروندان می‌باشد، گفت: شهروندان می‌توانند از هشدارها و آموزش‌های سایت پلیس فتا به آدرس  www.cyberpolice.ir‌‌استفاده کنند و در صورت مواجه شدن با مشکلات اشاره شده از طریق سایت پلیس فتا بخش ارتباطات مردمی نسبت به اطلاع رسانی اقدام نمایند.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=3465
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.