• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2
رئیس پلیس کیش؛

باید ریشه این کار غیرمجاز فرهنگی را خشک کنیم/ اگر دی جی ها را جمع نکنند آن را جمع می‌کنیم

  • کد خبر : 30569
  • 20 اردیبهشت 1403 - 9:12
باید ریشه این کار غیرمجاز فرهنگی را خشک کنیم/ اگر دی جی ها را جمع نکنند آن را جمع می‌کنیم

فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش گفت: باید ریشه این کار غیرمجاز و غیر فرهنگی را بخشکانیم، به برخی رستوران ها نامه زدیم که آنرا جمع کنند و اگر جمع نکنند آن را جمع می‌کنیم.

به گزارش کیشوندنیوز، جلسه بررسی جمع آوری و ممنوعیت فعالیت دی جی(موسیقی الکترونیک) در مراکز پذیرایی جهت تنویرافکار عمومی با حضور مدیرعامل سازمان منطفه آزاد کیش، سرپرست معاونت گردشگری این سازمان، فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی و رئیس پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی کیش و رئیس و اعضا جامعه مراکز پذیرایی و اصحاب رسانه صبح سه شنبه ۱۸ اردیبهشت در سالن رازی مرکز همایش های کیش برگزار شد.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش ادامه داد: رفتار اشتباه و غیر قانونی معدودی از مراکز پذیرایی باعث تخریب چهره کیش شده است و با فردی که برای سود خودش حاضر است تمام قوانین جامعه را زیر پا بگذارد؛ برخورد خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: خانواده جامعه مراکز پذیرایی کیش متدین و ولایتمدار هستند از اینرو خواهان نقش آفرینی بیش از این این جامعه در این خصوص هستیم.سرهنگ جمالی با بیان این که موسیقی الکترونیک مجوز قانونی ندارد و وزارت ارشاد و انقلاب اسلامی برای موسیقی رستوران ها، هتل ها و کافه ها شیوه نامه تدوین کرده است؛ افزود: باید ریشه این کار غیرمجاز و غیر فرهنگی را بخشکانیم و اگر جای دیگر اجرا می شود؛ مسوولیتش با ما نیست.

وی با تاکید بر این که این اقدامات در کشورهای غربی در مکان خاصی رخ می دهد و در چارچوب قوانین ما نیست؛ گفت: این تداخل صنفی است و در جمهوری اسلامی ایران ممنوع است و مجوز قانونی ندارد و برخی افراد برای سود شخصی بعد از کرونا در صنف مجاز (مراکز پذیرایی)آن را اجرا می کنند. این افراد بزرگترین معضل جامعه مراکز پذیرایی هستند.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با بیان این که رستوران های دارای موسیقی الکترونیک گوی رقابت سالم را از سایر رستوران ها که در چارچوب قانون کار می کنند؛ ربوده اند؛ خاطر نشان کرد: رستوران محلی برای سرو غذا و لذت بردن از کیفیت آن است ولی فراهم کردن محیطی که اصلا اهمیت و کیفیت غذا مورد توجه نیست و به جنبه های دیگر توجه می شود؛ غیر قانونی است و مسوولیت آن بر عهده دارنده مجوز فعالیت اقتصادی و بهره برداری است، نامه زدیم که آنرا جمع کنند و اگر جمع نکنند آن را جمع می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=30569
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.