• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
13
اختصاصی کیشوندنیوز؛

حذف ادیبان از سازمان منطقه آزاد کیش کلید خورد!؟

  • کد خبر : 29419
  • 01 دی 1402 - 23:41
حذف ادیبان از سازمان منطقه آزاد کیش کلید خورد!؟

اما مهم‌ترین موضوع و شائبه در رابطه با ادیبان به عضویت او در هیئت مدیره شرکت مرآت کیش وابسته به صندوق بازنشستگی فولاد برمی‌گردد!

به گزارش کیشوندنیوز، تیرماه ۱۴۰۱ سعید محمد در حکمی، مهدی ادیبان را به عضویت غیرموظف هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش درآورد. اسفند همان سال و در زمان سرپرستی پورزادی، ادیبان به‌عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد و بعد از آن سمت‌های مختلفی را در سازمان منطقه آزاد کیش تصاحب کرد.

مهدی ادیبان را می‌توان از پرحاشیه‌ و ناهمگون‌ترین مدیران حال حاضر منطقه آزاد کیش نام برد. او در ابتدا نشان داد علاقه زیادی به رسانه‌ای شدن دارد و نشست‌های متعددی با خبرنگاران برگزار می‌کرد.

چندی بعد از روی کار آمدن سرهنگی و اعلام زود هنگام خبر بازگشت پروزاهای چارتی کیش در تابستان که باعث شد بازگشت پروازهای چارتری کیش به تعویق بیافتد، با گلایه شدید سرهنگی مواجه شد و از آن زمان تاکنون تقریبا در سکوت سنگین خبری فرو رفت.

اما مهم‌ترین موضوع و شائبه در رابطه با ادیبان به عضویت او در هیئت مدیره شرکت مرآت کیش وابسته به صندوق بازنشستگی فولاد برمی‌گردد!

ادیبان زمانی وارد سازمان منطقه آزاد کیش می‌شود که این سازمان مدتی است دست بر روی زمین‌های معروف به “اسپادانا” گذاشته و عنوان کرده است با توجه به پایان قراراداد مرات کیش این زمین‌ها باید به سازمان منطقه آزاد کیش برگردد.(بیشتر بخوانید) و حتی یکی دو خانه هم از منازل مسکونی این منطقه را تخلیه می کند.(بیشتر بخوانید)

اینکه ادیبان چه نقش و تأثیری در مناقشه بین سازمان منطقه آزاد و شرکت مرآت کیش در زمین‌های اسپادانا داشته است و اینکه در حال حاضر سرنوشت زمین‌های اسپادانا به کجا رسید را باید مسئولان منطقه آزاد کیش شفاف سازی کنند و ابهامات موجود را برطرف کنند، اما قطعاً آنچه که سرهنگی و تیم همراهش تاکنون نشان داده‌اند این است که در رابطه با مبارزه با فساد و بازگشت حقوق بیت‌المال حساس هستند و کوتاه نخواهند آمد.

ادیبان که تا همین چند وقت پیش به سرعت یکی یکی قله‌های مدیریت را فتح می‌کرد، اما حالا با حذف او از استراتژیک‌ترین پست مدیریتی تحت کنترلش یعنی معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش، عملاً نفوذ خود را در منطقه آزاد کیش از دست داده است.

سرپرستی معاونت گردشگری، ریاست هیئت امنای بیمارستان کیش، عضویت در هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش و ریاست هیئت امنای تله کیش از دیگر پست های مدیریتی ادیبان در یک سال گذشته هستند و به نظر می‌رسد در آینده نزدیک شاهد حذف دومینو وار دیگر پست‌های سازمانی او در منطقه آزاد کیش باشیم.

انتهای پیام/ ۱۰۱۲

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=29419
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.