• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

اسکان بیش از ۸هزار نفر در کمپ های چادری کیش تا ۲فروردین

  • کد خبر : 30164
  • 03 فروردین 1403 - 11:30
اسکان بیش از ۸هزار نفر در کمپ های چادری کیش تا ۲فروردین

رئیس کمیته فرعی اسکان و خدمات رفاهی منطقه آزاد کیش، از پذیرش بیش از ۸ هزار گردشگر تا دوم فروردین دراقامتگاه‌های موقت نوروزی کیش خبر داد .

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران ، آب و خدمات ، احسان سلیم پور با بیان اینکه پذیرش گردشگر در ستاد اسکان نوروزی از بیست و چهارم اسفند آغاز شده است گفت: تا پایان روز پنجشنبه دوم فروردین هشت هزار و ششصد و سه گردشگردر مجموعه کمپ های اسکان چادری کیش پذیرش شده اند.

به گفته وی این گرشگران با برپایی دوهزار و سیصد و سی هفت چادر مسافری در کمپ های چادری نوروزی اقامت کردند.

وی با اشاره به اینکه پذیرش گردشگران نوروزی در ۵ اقامتگاه موقت انجام می‌شود، گفت: اسکان خانوادگی در مصلی، اسکان افراد مجرد در مجموعه ورزشی المپیک و سه اقامتگاه ویژه ایثارگران و جانبازان نیز آماده خدمات رسانی شده است.

سلیم پور گفت: سرویس بهداشتی، حمام، پارک بازی کودکان، خدمات خشک شویی، عرضه مواد خوراکی، ایستگاه‌های شارژ تلفن همراه از امکانات اقامتگاه‌های موقت نوروزی در کیش است.

اجرای برنامه های فرهنگی و مسابقات مفرح ویژه کودکان ، پخش فیلم و مسابقات ورزشی و حضور پزشک عمومی از دیگر برنامه ها و امکاناتی است که با هدف رفاه بیشتر گردشگران نوروزی در کمپ اسکان مصلی فراهم شده است.

رئیس کمیته فرعی اسکان و خدمات رفاهی منطقه آزاد کیش، گفت: ماموران آتش نشانی و هلال احمر با هدف پیشگیری و کمک در زمان بروز حوادث احتمالی در محل‌های اسکان موقت چادری مستقر هستند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=30164
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.