• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

آمار مسافران نوروزی کیش از ۲۴ اسفند الی ۲ فروردین ۱۴۰۳

  • کد خبر : 30162
  • 03 فروردین 1403 - 11:26
آمار مسافران نوروزی کیش از ۲۴ اسفند الی ۲ فروردین ۱۴۰۳

عزت اله محمدی از سفر تعداد ۹۱ هزار و ۱۴۱ نفر از میهمانان نوروزی در بازه زمانی ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ تا پنجشنبه دوم فروردین امسال از مسیر های دریایی و هوایی به جزیره کیش خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه و مدیریت و بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش، محمدی با بیان این که از تعداد ۹۱ هزار و ۱۴۱ نفر از مسافران هوایی و دریایی در ایام نوروز ۱۴۰۳، تعداد ۵۲ هزار و ۴۵۵ نفر از مسیر هوایی و ۳۸ هزار و ۶۸۶ نفر از مسیر دریایی وارد جزیره کیش شدند، اظهار داشت: در این بازه زمانی، تعداد ۸ هزار و ۶۹۲ دستگاه خودروی سواری از مبادی بنادر چارک و آفتاب به مقصد جزیره کیش از خدمات مطلوب دریایی بهره مند شدند.

رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش، گفت: در راستای ارائه خدمات شایسته به میهمانان نوروزی در مسیرهای دریایی و هوایی تعداد ۳۱۵ سفر توسط شناوران “خودروبر و مسافر بر”  و تعداد ۳۷۱ نشست پروازی در جزیره کیش انجام شده است.

به گفته محمدی، از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا دوم فروردین امسال، تعداد ۶ هزار و ۸۹۹ دستگاه خودروی سواری با ۲۷ هزار و ۵۹۶ سرنشین از بندر چارک و یک هزار و ۷۹۳ خودوری سواری از بندرآفتاب با ۷ هزار و ۱۷۲ سرنشین وارد جزیره کیش شدند.

وی در ادامه بیان داشت، تعداد ۳ هزار و ۹۱۸ نفر از میهمانان نوروزی توسط شناورهای مسافربری به جزیره زیبای کیش سفر کردند.

لازم به ذکر است با راه اندازی اپلیکیشن ticket.kishports.com سامانه برخط و غیر حضوری تهیه بلیط از بندر تجاری کیش به بنادر چارک و آفتاب درکاهش ایستایی خودروها و تسریع در ارائه خدمات تسهیلگر  زمینه ساز جلب رضایت حداکثری مسافران نوروزی شده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=30162
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.