• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
10

افتتاح هتل پنج ستاره آریا باستان کیش

  • کد خبر : 28867
  • 07 مهر 1402 - 17:34
افتتاح هتل پنج ستاره آریا باستان کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش: این هتل حاصل همکاری دانش جهانی و هنر ایرانی است.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، آیین افتتاح هتل ۵ ستاره آریاباستان توسط وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از طریق ویدئو کنفرانس با حضور رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، برخی از معاونان و مدیران این سازمان، مسوولان برخی از شرکت های تابعه و حوزه های مختلف بخش خصوصی بعد از ظهر چهارشنبه پنجم مهر افتتاح شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم بیان این که امروز یکی از فاخرترین هتل های کیش با استاندارد روز جهانی افتتاح می شود، گفت: این هتل نخستین هتل سبز در سطح ایران خواهد بود.

رحیم سرهنگی در تکمیل سخنان خود، افزود: همه آن چیزی که برای رعایت محیط زیست و ذخیره سازی انرژی لازم است در این هتل رعایت شده است.

به گفته سرهنگی از ویژگی های منحصربفرد این هتل که می توان به آن اشاره کرد؛ ۵٠ دسیبل افت صدا هست و کاملا یک فضای آرام برای گردشگران را فراهم می کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش یکی از نقاط قوت این هتل را دید غروب کیش عنوان کرد و بیان داشت تمام اتاق های این هتل دید غروب کیش را دارد که به عنوان جذابیت های گردشگری محسوب می شود.

وی همچنین از بابت حمایت های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قدردانی کرد و اظهار داشت: در ساخت و طراحی این هتل از ظرفیت مهندسان ایرانی و بین المللی استفاده شده که به طور حتم در افزایش سطح استاندارد سازی هتل ها در سطح کشور تاثیر گذار خواهد بود.

رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش در حاشیه این مراسم در پاسخ به سوال خبرنگار صدا و سیما، خاطر نشان کرد: برنامه های پیش بینی شده ویژه این ایام به معنای جذب گردشگری نیست بلکه آیبن بزرگداشت صنعت گردشگری می باشد.

وی در ادامه سخنان خود، تصریح کرد: در هفته گردشگری بیشترین نشست ها در سطح کشور با هدف فرهنگ سازی و ارائه راه کارهای موثر برای مرتفع شدن موانع پیش رو برگزار می شود.

سرهنگی با بیان این که در جزیره کیش به تدریج وارد فصل شلوغی می شویم از فرصت پیش رو برای رونق بخشی صنعت گردشگری جزیره بهره لازم را خواهیم برد.

رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه سخنان خود از رویداد پاییزه خبر داد و افزود: این رویداد ویژه فصل پاییز است و با مشارکت بخش خصوصی طراحی شده است.

وی یکی دیگر از رویداد های مهم و اقتصاد محور در این منطقه را “رویداد بزرگ “کیش اینوکس” معرفی کرد و تاکید کرد: این رویداد هر ساله در جزیره کیش با رویکرد شرکت های خارجی برگزار می شود و امسال نیز میزبان این رویداد اقتصادی خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=28867
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۹
  1. واقعیت پنهان این پروژه این است که؛
    سلام خدمت مالکین و سازندگان این هتل، البته مکان یابی این هتل برگرفته از طرح ۳۰ کیلومتری پروژه قطار توریستی ساحلی کیش است که در سال ۹۴ توسط شرکت ستاره طلایی پایدار کیش به سازمان منطقه آزاد کیش ارایه شد و یکی از هفت نقطه جاتمایی شده ابنیه تجاری گردشگری در نوار ساحلی کیش در ضلع شمال غربی تا جنوب شرقی با عنوان ایستگاه های اصلی طرح جزیره است.
    این پروژه با خیانت متولیان وقت مسکوت ماند در حالیکه از آن سال تا اخیرا همواره بعنوان یکی از پروژه های مهم توسعه گردشگری کیش در سایت رسمی سازمان عنوان شد!
    هتل مذکور در ایستگاه دوم پروژه قطار توریستی ساحلی کیش ایجاد شده است و جالب است بدانید این امر نسبت به ایستگاه سوم که مقابل کشتی یونانی است نیز به احداث هتل و واحد گردشگری دیگر منتهی شده است.
    مالکین این دو طرح اگاه باشند که آنچه که مبنای مجوز ساخت پروژه هایشان در کلبه هور و مقابل کشتی یونانی شده است حق مسلمی از شرکت ستاره طلایی پایدار کیش است که در خیانت سازمان منطقه آزاد کیش به ایشان هبه شده است.
    دلیل این جفا که برگرفته از ایده مندی گروه مهندسی شرکت فوق که از ایثارگران و مدافعین خانواده شهدا بودند و به طبع عناصر ناصالح و تصمیم گیر سازمان خوش نیامدند بود.
    برای اطلاع بیشتر از صحت این ادعا میتوانید کلمه قطار توریستی کیش را جستجو نمایید و فایل مستند طرح را در آپارات مشاهده نمایید.
    کیش مملو از تخلفات ریز و درشت و جفا به سرمایه گذاران واقعی و ایده گذاران حقیقی است.
    صاحبان این پروژه هیچگاه از شما وارثان این پروژه رضایت نخواهند داشت.
    ضمنا هر پروژه ای در ایران آمیخته ای است از طراحی مهندسی جانی و داخلی و این امر موضوع خاصی در ساخت این پروزه محسوب نمی شود.
    لکن کاربرد و کارایی طراحی شده در این هتل همان مطالعات شرکت ستاره طلایی پایدار کیش است که در ساخت آن بکار گرفته شده که در غالب فرم سی اطلاعات کامل آن به سازمان داده شده بود و حقی است که باید به شرکت مذکور از سوی مالکین ادا شود.
    مطمین باشند اگر این حق طرح ادا نشود، بعید بنظر میرسد بتوان هتل مدکور را بهره ور دید…

  2. این هتل در کلبه هور و هتل بعدی در مقابل کشتی یونانی برگرفته از طرح ابنیه تجاری گردشگری و هتلینگ پروژه قطار توریستی کیش است که توسط شرکت ستاره طلایی پایدار کیش در سال ۹۴ ارایه شد و اولین و بزرگترین پروزه گردشگری مبتنی بر قطار توریستی نوار ساحلی جهان بود که فقط بدلیل ایثارگر بودن و مدافع جانباز بودن مدیران شرکت توسط سازمان منطقه آزاد کیش مسدود شد.
    لینک فایل پرزنت و محاسبات اولیه طرح را در لینک زیر مشاهده نمایید و مالکین محترم پروژه هتل فعلی مطلع باشند چه حقی و چگونه از دیگران در پروزه شان قرار دارد.
    لینک اصلی پروژه:
    aparat.com/v/tipVr
    درصورت لزوم با اینجانب برای ارایه توضیحات ، مکاتبات و مستندات بیشتر مینواتید تمس حاصل نمایید.

  3. aparat.com/v/tipVr

  4. همه اینها نقشه هایی برای از بین بردن هویت عربی مردم بومی کیش است

  5. سلام پس چهارتا عکس هم از اتاق ها و لابی می گذاشتید.

  6. سلام شما مگه کاری کردید گردشگر بزارید تشریف ببرید کیش خلوته داغونه کجای کارید

  7. من بودم اسمش میگذاشتم هتل غروب کیشتن