• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

خبرهای خوب امام جمعه برای کیشوندان

  • کد خبر : 28885
  • 07 مهر 1402 - 19:53
خبرهای خوب امام جمعه برای کیشوندان

امام جمعه کیش با بیان اینکه با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته برای بازگشت مالکیت شرکت آب و برق کیش به حاکمیت، گفت: این اقدام خوبی بود که باید هرچه سریعتر عملی شود.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از ایرنا،‌ حجت الاسلام والمسلمین «علیرضا بی‌نیاز» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش،‌ اظهار کرد: ‌ امیدواریم این تلاش‌ها به زودی نتیجه بخش شود تا شاهد آغاز توسعه زیرساختی این شرکت و رفع مشکلات مردم در این حوزه باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین « بی‌نیاز» اضافه کرد:‌ در حوزه کنترل قیمت گاز نیز سازمان منطقه آزاد کیش با پیگیری مطالبات مردمی، اقدامات خوبی را آغاز کرده است تا سیلندرهای گاز خانگی به قیمت مناسب‌تری در اختیار مردم قرار گیرد.

وی همچنین با اشاره به وضعیت پروازها به جزیره کیش، اظهار کرد: تعداد پروازها نیز خوشبختانه افزایش یافته است که امیدواریم برای ثبات این وضعیت تلاش‌های لازم انجام شود.

امام جمعه کیش با تاکید بر اینکه ضرورت توجه به مباحث فرهنگی در این جزیره، افزود: معتقدیم که کیش باید بهشت خانواده‌ها باشد؛ در همین راستا بازاریان محترم برای جلوگیری از گسترش مباحث ضد فرهنگی باید احساس مسوولیت کرده و خود پای کار باشند.

وی همچنین با قدردانی از اقدامات انجام شده در جبران کمبود فضای آموزشی مدارس در کیش خواستار توجه به رفع مشکلات فرهنگیان و معلمان این جزیره شد.

امام جمعه کیش با بیان اینکه سفر اخیر بشار اسد رییس جمهور سوریه به چین پیام بزرگی داشت، گفت: این سفر نشان داد که سوریه از انزوا خارج شده و جبهه مقاومت به رهبری جمهوری اسلامی به پیروزی رسیده است.

وی ادامه داد: امروز جبهه مقاومت به محوریت جمهوری اسلامی در اوج اقتدار خود قرار دارد و پوزه تروریست‌های جهانی را به خاک مالیده است.

وی اضافه کرد:‌ قدرت نظامی بازدارندگی جمهوری اسلامی به اندازه‌ای رسیده که امروز دشمنان حتی تهدید ما را نیز فقط در خواب می‌توانند ببینند.

حجت الاسلام والمسلمین « بی‌نیاز» همچنین از اقدامات سربازان گمنام و حافظان امنیت کشور در خنثی سازی اقدامات تروریستی قدردانی کرد و افزود:‌ خنثی سازی عملیات ۳۰ انفجار همزمان در تهران، انهدام شبکه‌های مختلف تروریستی، کشف بیش از ۴۰۰ بمب و هزاران مهمات جنگی که آماده ایجاد نا امنی در ایران بودند، تنها بخشی از دستاوردهای سیستم امنیتی کشور در حفاظت از خاک ایران و امت اسلامی است.

وی ادامه داد:‌ تمامی این کشفیات حاکی از آن است که استکبار جهانی تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا با اقدامات تروریستی در صدد جبران شکست‌های اخیر خود باشد، که با هوشیاری سیستم امنیتی کشور همگی خنثی شد.

امام جمعه کیش همچنین با اشاره به ۹ ساله شدن درگیری نظامی یمن و عربستان، بیان کرد: مقاومت مردم یمن طی سال‌های گذشته ستودنی بود؛ ما امیدواریم با قدرت دیپلماسی ایران و نقش آن در امنیت منطقه، مذاکرات صلح هرچه سریعتر آغاز و منجر به نتیجه شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=28885
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.