• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

مراسم تودیع و معارفه رئیس بیمارستان کیش برگزار شد + تصاویر

  • کد خبر : 28432
  • 03 شهریور 1402 - 0:46

 آیین تکریم کامران فردوسی سرپرست سابق بیمارستان کیش و معارفه امید براتی سرپرست جدید این بیمارستان برگزار شد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از سازمان منطقه آزاد کیش، آیین تکریم کامران فردوسی سرپرست سابق بیمارستان کیش و معارفه امید براتی سرپرست جدید این بیمارستان روز چهارشنبه برگزار شد.

در این مراسم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که مجاهدت شبانه روزی پزشکان و کادر درمان برکسی پوشیده نیست و مقایسه عملکرد آنان درقبال خانواده خود و جامعه، مثال بارز از خودگذشتگی است؛ افزود: پزشکان و کادر درمانی، همواره ضامن تأمین سلامت جامعه و مرهم آلام جسم و جان و زدودن رنج و اندوه مردم بوده اند.

رحیم سرهنگی با قدردانی از زحمات و عملکرد کامران فردوسی در دوران تصدی بیمارستان کیش و تاکید بر بهره مندی از تجربیات و توانمندی های وی خاطر نشان کرد: در نظام خدمت رسانی به مردم، تغییر باعث رشد فزاینده و توسعه همه جانبه یک مجموعه و بهره مندی از نظرات، توانمندی ها و تفکرات جدید در راستای پیگیری برنامه ها و پروژهای مسوولان قبلی به منظور جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال می شود.

رحیم سرهنگی از ” امید براتی” سرپرست جدید بیمارستان به عنوان شخصیتی متخصص، به نام و دارای سوابق متعدد مدیریتی و دارای عملکرد ارزشمند نام برد و خواستار بهره مندی این بیمارستان از ظرفیت های منطقه آزاد کیش در راستای ارتقا سطح خدمات درمانی و بهداشتی شد.

همچنین در این مراسم مهدی ادیبان رییس هیئت امنا بیمارستان کیش گفت: مناسبت روز پزشک، تولد یک چهره بارز و برجسته به نام ابوعلی سینا در تاریخ ایران است که فلسفه نامگذاری این مناسبت ها، توجه دادن همه ما به منش، شخصیت، سلوک و رفتار این افراد است که در مقطعی ازتاریخ، ایران را در تارک تمدن و فرهنگ جهان نشاندند.

وی با بیان این که کیش پایلوت و نمونه ای از یک منطقه توسعه یافته است که توانسته نسبت به سایر مناطق کشور، حداکثر معیارهای توسعه پایدار را گردهم بیاورد؛ افزود: در منطقه آزاد کیش زحمات و تلاش های زیادی انجام شده است ولی در مبحث سلامت و خصوصاً حوزه درمان با موقعیت و جایگاه واقعی و در خور شان کیش فاصله داریم.

رییس هیئت امنا بیمارستان کیش با قدردانی از خدمات و عملکرد کامران فردوسی و با اشاره به سوابق ” امید براتی” سرپرست جدید بیمارستان کیش تاکیدکرد: ظرفیت های نهفته قابل توجهی در بیمارستان وجود دارد که مهم‌ترین آن، پیوند دادن بیمارستان با بخش های دیگر از جمله با حوزه گردشگری است و از آنجایی که بیمارستان نقطه ثقل و کانون توسعه پایدار در هر جامعه است از اینرو امید است دوره تحول و شکوفایی بیمارستان کیش در این مقطع زمانی رخ دهد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=28432
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.