• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

نامه ای که باعث تعطیلی بزرگترین هتل جزیره کیش تعطیل شد + سند

  • کد خبر : 2831
  • 03 بهمن 1395 - 21:18

معاون گردشگری منطقه آزاد کیش با تایید این موضوع می گوید: در این زمینه علاوه بر شکایات واصله در جزیره کیش، مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری و دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد طی نامه به کثرت شکایات مطرح شده از این هتل اشاره کرده و خواستار رسیدگی جدی به این موضوع شدند.

به گزارش کیشوندنیوز ، گردشگری کشورمان پس از سلسله حوادث تروریستی در کشورهایی چون ترکیه و اقبال بیشتر توریست های خارجی به حضور در ایران، روزهای بهتری را نسبت به چند سال قبل از نظر تعداد مسافر تجربه می کند، اما رکود شدید اقتصادی و تلاش مسافران ایرانی برای کاهش هزینه های خود، باعث کاهش سود فعالان اصلی این صنعت شده است.

یکی از بزرگترین مجموعه هایی که تداوم فعالیتش، ارتباط مستقیمی با جیب توریست های داخلی و خارجی دارد، صنعت هتلداری است که با افزایش هزینه های انرژی و افت هزینه کرد توسط مسافران کشورمان، تنها به دلارهای مسافران خارجی امید بسته است تا همچنان مشغول خدمت و فعالیت باشد.

از جمله مناطقی که در دولت یازدهم به آن می بالند و مثالهایی از موفقیت در جذب توریست را برای آن ذکر می کنند، جزیره زیبای کیش است. این جزیره با ۹۱ کیلومتر مربع مساحت در ۱۸ کیلومتری سرزمین اصلی در آب های نیلگون خلیج همیشه فارس در استان هرمزگان واقع شده و یکی از مقاصد پر تردد گردشگری کشور است. بنا بر آمارهای رسمی، سالانه بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار گردشگر داخلی و خارجی از این جزیره مرجانی بازدید و از ظرفیت های مختلف طبیعی ،تفریحی و گردشگری آن استفاده می کنند.

البته در شهریورماه امسال، مسیح الله صفا رییس هیئت مدیره جامعه هتلداران کیش در نامه ای رسمی با اشاره به اینکه هتلداران و بازرگانان کیش معتقد به “رکود در بازار” هستند، از مسئولان هتل های کیش خواسته بود اتاق های خالی خود را با حداقل قیمت به این جامعه اعلام کنند تا با همکاری سایر صنوف، پکیج گردشگری تهیه و در اختیار مسافران قرار بگیرد.

در تازه ترین خبری که پیرامون صنعت هتلداری در کیش شنیده می شود، هتل بزرگ ارم به عنوان بزرگترین هتل جزیره کیش (از نظر تعداد اتاق) تعطیل و پلمب شده است. هتل بزرگ ارم دارای ۲۱۰ اطاق،۳۰ سوئیت در ساختمان اصلی و۱۴۰ سوئیت آپارتمان در محوطه و نیز فروشگاههای تجاری، رستوران، کافی شاپ های متنوع با انواع غذاهای ایرانی و خارجی،رستوران گردان ، رستوران سنتی ، فست فود، تالارهای مخصوص ازدواج و جشن تولد و همچنین دو سالن آمفی تئاتر و یک سالن کنفرانس است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=2831
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.