• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

خبر گرانی ۲۰ تا ۱۰۰ درصدی هتل‌های کیش، مغرضانه و به دور از واقعیت است

  • کد خبر : 2768
  • 28 دی 1395 - 21:16
خبر گرانی ۲۰ تا ۱۰۰ درصدی  هتل‌های کیش، مغرضانه و به دور از واقعیت است

آقای مسیح اله صفا رئیس هیئت مدیره جامعه هتلداران کیش طی پیامی خبر گرانی ۲۰ تا ۱۰۰ درصدی یک شبه هتل‌های کیش را تکذیب کردند و آن‌را مغرضانه و به‌دور از واقعیت دانستند.

به گزارش کیشوند نیوز، روز گذشته خبری در یکی از رسانه‌های نه‌چندان معروف به‌صورت جهت دار منتشر شد مبنی بر “گرانی ۲۰ تا ۱۰۰ درصدی یک شبه هتل‌های کیش” که متاسفانه این خبر در چند خبرگزاری مطرح کشور نیز انتشار یافت اما به‌سرعت از سوی رئیس هیئت مدیره جامعه هتلداران کیش تکذیب شد.

در این خبر آمده بود که “هتل های کیش در عرض یک شب قیمت های خود را از ۲۰ تا ۱۰۰ درصد افزایش داده اند و این درحالی است که سازمان منطقه آزاد کیش هیچ نظارتی در این باره ندارد.”

این سایت در ادامه مدعی شده بود که تعطیلی بزرگترین هتل کیش، بدلیل لج بازی و قدرت نمائی سازمان کیش با این هتل می باشد و اینکه مالکین این هتل از عدم حمایت و کمک در راستای حل این مشکلات و برعکس تلاش در جهت تعطیلی با تمام توان خود و قدرت دستگاه های اجرائی توصیف می کنند.

ساعاتی پیش آقای مسیح اله صفا رئیس هیئت مدیره جامعه هتلداران کیش طی پیامی این خبر را تکذیب کردند و آن‌را مغرضانه و به‌دور از واقعیت دانستند.

متن تکذیبیه آقای صفا بدین شرح است:

#

خبر بسیار مغرضانه و دور از واقعیت از سوى یک خبرگزارى که تا به‌حال من نام آن‌را نشنیده بودم منتشر شده مبنى بر گرانى ٢٠ تا١٠٠درصدى هتل‌هاى کیش که این امر در اثر تعطیلى یکى از هتل‌هاى کیش اتفاق افتاده است. لازم است به‌عنوان خدمتگزار جامعه هتلداران به‌عرض هموطنان و کیشوندان عزیز برسانم که این خبر از اساس کذب محض میباشد و فقط براى ایجاد تشویش در افکار عمومى منتشرشده است.

دوستان و مسافرین و آژانسها می‌توانند بوسیله تلفن و یا مراجعه به سایت هتل‌ها و یا مراجعه حضورى به‌ آژانس‌ها صحت و سقم خبر را جویا شوند. در ضمن موضوع از طریق قضائى پیگیرى خواهد شد.

 با احترام

 مسیح اله صفا رئیس هیئت مدیره جامعه هتلداران کیش

#

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=2768
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.