• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

فراخوان اولین دوسالانه سراسری تصویرگری

  • کد خبر : 13168
  • 22 مهر 1397 - 22:05
فراخوان اولین دوسالانه سراسری تصویرگری

سازمان منطقه آزاد کیش اولین دو سالانه تصویرگری در جزیره کیش برگزار می کند.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، اولین دو سالانه سراسری تصویرگری با موضوع سفر به جزیره کیش با رویکرد گردشگری در کیش و عید نوروز در جزیره کیش با تکنیک آزاد و بدون محدودیت در انتخاب تکنیکی رنگی، سیاه و سفید و یا استفاده از تکنیک‌های کامپیوتری و دیجیتال به صورت رایگان برگزار می شود.

علاقمندان به شرکت در این دو سالانه می توانند در هر دو بخش شرکت کنند و حداکثر ۵ اثر (فریم) که تا کنون درهیچ مسابقه ای شرکت داده نشده و متعلق به سال ۱۳۹۵ به بعد است به دبیرخانه ارسال کنند.

شرکت کنندگان از ۲۰ مهر تا ۲۰ دی فرصت دارند برای ثبت نام  و بارگذاری آثار از طریق سامانه art.kish.ir  اقدام کنند.

زمان داوری آثار ۲۵ دی امسال و مهلت ارسال اصل آثار(منتخب) و نسخه نمایشگاهی از ۲۸ دی تا۲۵ بهمن است.

علی دل‌ زنده‌ روی دبیر، مرتضی اسماعیل سهی، فاطمه رادپور و ماهنی تذهیبی هیات داوران و علی بوذری، کیانوش غریب پور و کمال طباطبایی مشاوران هنری این دوسالانه هستند.

گفتنی است براساس رای گروه داوران، به نفر اول  مبلغ ۳۵ میلیون ریال، نفر دوم ۲۵ میلیون ریال و به نفر سوم  مبلغ ۱۵ میلیون ریال جایزه نقدی به همراه نشان یاد بود دو سالانه اهدا خواهد شد.

یاد آور می شود این دو سالانه به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با همکاری هولدینگ هنری اَفدِستا و انجمن تصویرگران ایران برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=13168
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.