• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

آغاز چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت‌پتروشیمی، پالایش و پتروپالایشی

  • کد خبر : 27096
  • 24 بهمن 1401 - 20:41
آغاز چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت‌پتروشیمی، پالایش و پتروپالایشی

چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش با حضور ۳۰۰ شرکت داخلی در کیش گشایش یافت.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از ایرنا، آیین گشایش این نمایشگاه عصر دوشنبه با حضور شرکت های “مالی و پولی”، ” مجتمع های پتروشیمی”، “شرکت های دانش بنیان”، “مجتمع های پالایش و پترو پلاش” و” مدیران پتروشیمی های سراسر کشور” گشایش یافت.

این رویداد در نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش از امروز تا ۲۶ بهمن از ساعت ۱۶ تا ۲۲ میزبان بخش نمایشگاهی است. همچنین مرکز همایش های بین المللی از ۲۵ تا ۲۶ این ماه میزبان بخش همایشی این رویداد صنعتی است.

انتقال دانش فنی و خدمات مهندسی، حمایت و استفاده از توان شرکت‌های دانش بنیان و نوآور، حمایت از صنایع پائین دستی، توجه به نقش پژوهش و فناوری و توسعه ابزارهای مالی با هدف توسعه صنعت پتروشیمی و تبیین اهمیت و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و نقش بانک‌ها و بازار سرمایه در تامین مالی طرح‌ها و پروژه‌های این صنعت، از مهمترین محورهای این رویداد است.

در چهارمین دوره از این نمایشگاه غرفه ویژه‌ای برای صنایع پائین دستی به صورت ویژه و مجزا از غرفه شرکت مادر، پذیرای بازدید کنندگان بوده و انعقاد بیش از ۱۸۰ قرارداد، موافقتنامه و تفاهم نامه به ارزش ۱۳۰ هزار میلیارد ریال در این نمایشگاه پیش بینی شده است.

آیین گشایش بخش نمایشگاهی با حضور روح الله دهقانی فیروز آبادی معاون معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهور، علی عسگری مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و سعید پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش، برگزار شد.

وزارت نفت، شرکت صنایع پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس، انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی کشور و انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت ایران از جمله شرکت کنندگان این نمایشگاه است.

همچنین در بخش همایشی این رویداد بیش از ۳۰ نشست تخصصی و همایش جانبی با موضوعات تخصصی معرفی محصولات ساخت داخل در صنعت پتروشیمی و تامین مالی پروژه ها از طریق سیستم بانکی و نقش بازار سرمایه در این صنعت برگزار می شود.

 
 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=27096
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.