• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
6

اردوی درمان رایگان قرارگاه مردم؛ ارائه خدمات دندان‌پزشکی در جزیره کیش

  • کد خبر : 27107
  • 27 بهمن 1401 - 1:15
اردوی درمان رایگان قرارگاه مردم؛ ارائه خدمات دندان‌پزشکی در جزیره کیش

به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام مبعث پیامبر اکرم(ص)،بیست و سومین اردوی قرارگاه مردم در جزیره کیش برگزار می‌شود.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، دکتر محمدرضا مهری مشاور امور پزشکی استاندار هرمزگان گفت:به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام مبعث پیامبر اکرم(ص)،بیست و سومین اردوی قرارگاه مردم در جزیره کیش برگزار می‌شود.

وی افزود: در این اردوی جهادی قرار است با حضور بیش از ۵۰ دندان‌پزشک عمومی و متخصص از ۲۵ تا ۲۹ بهمن ماه خدمات مرتبط با حوزه دهان و دندان به جزیره نشینان کیش ارائه شود.

مشاور امور پزشکی استاندار هرمزگان گفت: این خدمات به افراد تحت پوشش نهادهای خدمات رسان از جمله کمیته امداد و بهزیستی و کارگران ارائه می‌شود و افراد متقاضی دریافت این خدمات درمانی می‌توانند در دو شیفت صبح و عصر با مراجعه به محل استقرار این گروه، خدمت مورد نظر را دریافت کنند.

وی تصریح کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی نیز گروه‌های پزشکی و دندانپزشکی جهادی با حضور در جای جای استان هرمزگان خدمات متنوع و رایگان درمانی را در اختیار مردم شریف این استان قرار دادند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=27107
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.