• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در بخش ورزش کیش سرمایه گذاری شد

  • کد خبر : 26976
  • 12 بهمن 1401 - 12:19
یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در بخش ورزش کیش سرمایه گذاری شد

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش گفت: یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال طی سال جاری در بخش ورزش این جزیره سرمایه گذاری شد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از ایرنا، سعید پورزادی عصر سه شنبه در بازدید از سالن تیراندازی کیش اظهار کرد: سازمان منطقه آزاد کیش با روی کار آمدن دولت سیزدهم، تدوین برنامه های مختلف برای تحقق اهداف توریسم ورزشی را در دستور کار قرار داده و زمستان سال گذشته هزینه کرد یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی در ۱۴۰۱ را مصوب کرد.

وی اضافه کرد: تاکنون یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال از این اعتبار هزینه شده که با استفاده از آن طرح های مختلفی همچون بهسازی و استاندارد سازی چهار زمین فوتبال با قابلیت میزبانی از اردوهای تیم ملی و مسابقات بین المللی و زمین های تنیس خاکی را اجرا شده است.

پورزادی خاطر نشان کرد: این جزیره از گذشته یکی از مقاصد گردشگری ورزشی کشور و حتی حاشیه خلیج فارس است که تقویت این زیرساخت ها به عنوان یک اولویت دنبال می شود.

۱۵۰ میلیارد ریال برای احداث باشگاه اهداف پروازی تخصیص یافته است
مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش نیز در این بازدید اظهار کرد: احداث باشگاه اهداف پروازی (تراپ) به عنوان یکی از زیر ساخت های توریسم ورزشی از اولویت های این شرکت است.

محسن نظرپور با اشاره به اینکه هم اکنون پنج سرمایه گذار در مناقصه احداث این باشگاه شرکت کرده اند به زودی پاکت های این فرایند برای انتخاب پیمانکار بازگشایی می شود افزود: شرکت عمران، آب و خدمات برای تحقق این هدف ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده است.

توسعه فعالیت های رشته تیراندازی در کیش ضروری است

رییس هیات تیراندازی جزیره کیش نیز در این بازدید اظهار کرد: سالن تیراندازی این جزیره در بهمن ۱۳۸۸ با مساحت ۱۲۰ مربع فعالیت خود را آغاز کرده بود که طی سال های بهره‌برداری نیازمند به روز رسانی امکانات و تجهیزات بود.

علی اصغرجمالی یادآور شد: امسال با حمایت سازمان منطقه آزاد و شرکت عمران آب و خدمات با هزینه دو میلیارد ریالی سالن آن تجهیز و بهسازی شد.

وی با بیان اینکه این سالن با سیبل ۱۰ متری در پنج خط احداث شده است افزود: در کنار احداث باشگاه تیراندازی اهداف پروازی، احداث سالن با سیبل های ۲۵ و ۵۰ متری از دیگر مطالبه ها برای تربیت قهرمانان رشته های اندازی، میزبانی اردوی تیم های ملی و مسابقات ملی و بین المللی است.

جمالی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون جذب حامی مالی از بین جوامع صنفی کیش از جمله بازاریان و کلوب های ورزشی در دستور کار قرار گرفته و امسال پنج دوره مسابقه به مناسبت های مختلف روز زن، آزادی خرمشهر، هفته دفاع مقدس، هفته فراجا بین آقایان و بانوان در جزیره برگزار شده است.

وی یادآور شد: ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه به مناسبت دهه فجر مسابقات تیر اندازی خانم و آقایان از ساعت ۱۶ تا ۱۹ برگزار می شود.
هم اکنون در این جزیره ۱۶ نفر به صورت حرفه ای و ۱۰۰ نفر به صورت آموزشی در رشته تیراندازی با تفنگ و تپانچه فعالیت می کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=26976
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.