• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

کارت سفر به مناطق آزاد ایجاد می‌شود

  • کد خبر : 26922
  • 04 بهمن 1401 - 21:03
کارت سفر به مناطق آزاد ایجاد می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی گفت: به منظور تحقق ماموریت افزایش نشاط و شادی، کارت سفر با هدف تسهیل سفر ایرانیان به مناطق آزاد با همکاری بانک های عامل ایجاد می‌شود.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از ایرنا، مهدی حسین زاده روز دوشنبه در جلسه هماهنگی اجرای جشنواره ماه عسل در جزیره کیش اظهار کرد: افزایش نشاط و شادی یکی از ماموریت های محول شده به مناطق آزاد تجاری از سوی آیت الله رییسی رییس جمهور بوده که افزایش گردشگری با کمک دیگر نهادها و دستگاه ها در این مناطق مستلزم تحقق این ماموریت است.

وی اضافه کرد: تحقق عدالت محوری از دیگر اولویت های این ماموریت محوله است که تلاش می شود گردشگری به افراد متمول تخصیص پیدا نکند که در این راستا ایجاد کارت سفر با هدف تامین هزینه های گردشگری افراد به صورت قسطی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی اظهار کرد: هم اکنون رایزنی های اولیه برای راه اندازی این کارت انجام شده و برخی از بانک ها موافقت اولیه خود را اعلام کرده اند و از دیگر نهادها و دستگاه ها نیز درخواست می کنیم برای اجرای موفق این طرح با دبیرخانه همکاری داشته باشند.

وی با بیان اینکه در این طرح تلاش می شود مردم بدون هیچ گونه احساس فشاری بتوانند کارت سفر را با اقساط بلند مدت تهیه کنند، افزود: اولویت با خانواده هایی است که امکان سفر برای آنها کمتر فراهم شده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=26922
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.