• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

۶۰ شرکت دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی شهر پایدار حضور دارند

  • کد خبر : 26924
  • 05 بهمن 1401 - 22:26
۶۰ شرکت دانش بنیان در نمایشگاه بین المللی شهر پایدار حضور دارند

دبیر علمی نخستین نمایشگاه بین المللی شهر پایدار گفت: ۶۰ شرکت دانش بنیان فعال عرصه های مدیریت شهری هوشمند ایران در این نمایشگاه دستاوردهای خود را ارایه می کنند.

به گزار کیشوندنیوز به نقل از ایرنا، محمدرضا قادری اظهار کرد: این شرکت ها در عرصه های مختلف مرتبط با مدیریت شهری هوشمند از جمله خدمات شهری، حمل و نقل، گردشگری و فناوری اطلاعات فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه این شرکت ها در این نمایشگاه دستاوردهای خود را برای جلب مشارکت شرکت کنندگان سراسر کشور ارایه می کنند، اضافه کرد: نخستین نمایشگاه بین المللی شهر پایدار به منظور ارائه آخرین دستاوردهای فناوری روز در حوزه شهرهای پایدار و هوشمند، مدیریت ساخت وساز در توانمندسازی، بهینه سازی مدل های مناسب، آشنایی با مفاهیم حدید حوزه سازه و طراحی شهر پایدار برگزار می شود.

قادری افزود: رونمایی از تمبر یادبود و ۲۰ قطعه اثر کاریکاتوریست های مسابقه نخستین نمایشگاه بین المللی شهر پایدار و کارگاه های تخصصی تحول دیجیتال، نوآوری های جدید در بخش شهر پایدار از دیگر محورهای این نمایشگاه است.

نخستین نمایشگاه بین المللی شهر پایدار کیش با حضور ۲۸۰ شرکت، دستگاه و نهاد فعال در حوزه‌ مدیریت شهری ۶ تا ۹ بهمن در جزیره کیش برگزار می شود.

دولت هوشمند، مدیریت شهری هوشمند، اقتصاد پایدار، انرژی‌های سبز، حمل و نقل پایدار، محیط زیست، حوزه های ساختمان پایدار و هوشمند، دولت هوشمند، تجهیزات و زیرساخت‌های اطلاعات و مخابرات، پژوهش، اقتصاد پایدار و امنیت در شهرهای هوشمند برخی از محورهای این نمایشگاه است.

شرکت کنندگان نمایشگاه از معاونت های اقتصادی، علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارتخانه های کشور، صمت، راه و شهرسازی، ارتباطات و فن آوری اطلاعات، نفت، نیرو، اقتصاد، علوم و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شهرداری های کلانشهرها، بانک ها، بیمه، صنایع سبز، خودروسازها، اپراتور تلفن، شرکت های دانش بنیان هستند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=26924
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.