• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

صدور مجوز فعالیت‌های ناوگان حمل و نقل با سامانه جامع مدیریت هوشمند

  • کد خبر : 26904
  • 01 بهمن 1401 - 22:49
صدور مجوز فعالیت‌های ناوگان حمل و نقل با سامانه جامع مدیریت هوشمند

شرکت عمران، آب و خدمات کیش اعلام کرد: صدور مجوز‌های فعالیت‌های ناوگان حمل و نقل عمومی از امروز تنها از طریق سامانه جامع مدیریت هوشمند حمل و نقل امکان پذیر است.

به گزارش کیشوندنیوز، مدیریت حمل و نقل عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش اعلام کرد: با راه اندازی سامانه جامع مدیریت هوشمند حمل و نقل عمومی از امروز صدور تمامی مجوز‌های حوزه حمل و نقل بار و مسافران در جزیره و پاسخگویی به شکایات مردمی تنها از طریق سامانه transport.kish.ir انجام می‌شود.

رانندگان تحت پوشش شرکت‌های تاکسیرانی و مینی بوسرانی، جامعه رانندگان وسایل نقلیه عمومی و شرکت‌ها و موسسات باربری برای صدور و یا تمدید مجوز اشتغال (کارت تردد) در سامانه جامع مدیریت هوشمند حمل و نقل عمومی کیش نام نویسی کنند.

ساکنان و مسافران نیز انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را از طریق همین سامانه ثبت کنند و نتیجه این درخواست‌ها نیز پس از بررسی اطلاع رسانی خواهد شد.

سایر فرایند‌ها شامل پیگیری اشیاء جامانده در خودرو‌های ناوگان حمل و نقل عمومی، تشکیل پرونده و صدور مجوز فعالیت شرکت‌های حمل و نقلی، نقل و انتقال خودرو‌های عمومی و نوسازی و تبدیل به احسن این خودرو‌ها نیز به زودی و پس از اطلاع رسانی از طریق همین سامانه اجرایی خواهد شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=26904
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.