• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

تاکید بر رونق اقتصادی، رفاه و آسایش مردم

  • کد خبر : 26900
  • 01 بهمن 1401 - 22:42
تاکید بر رونق اقتصادی، رفاه و آسایش مردم

امام جمعه کیش در خطبه های نمازجمعه کیش، گفت: مسئولان جامعه در راستای رونق اقتصادی، رفاه و آسایش مردم تلاش کنند.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز با اشاره به اهمیت رونق اقتصادی و ایجاد نشاط و شادابی در جامعه از مسئولان خواست در راستای تحقق آن با رعایت قانون و توجه به ارزش‌ها تلاش کنند.

امام جمعه کیش با تقدیر از تلاش‌های مسئولان کیش در راستای رشد اقتصادی و ایجاد شادابی در جزیره کیش، گفت: با تلاش سرپرست سازمان منطقه آزاد و معاونان و همراهی جوامع، اصناف و مردم تاکنون خللی در انجام کار‌ها ایجاد نشده است و امیدواریم هرچه سریعتر حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ابلاغ شود و شاهد توسعه روزافزون کیش باشیم.

وی رونق اقتصادی، برطرف شدن موانع و مشکلات پیش روی سرمایه گذاران، حفظ امنیت و ایجاد فضای سالم و بانشاط را لازم و ملزوم یکدیگر برشمرد.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز به سفر بندرچارک و آفتاب به همراه سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مسئولان منطقه آزاد کیش اشاره کرد و افزود: با اجرای کامل طرح‌های توسعه‌ای در این مناطق رونق اقتصادی هم بیشتر می‌شود.

امام جمعه کیش با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان با تعطیلات سال نو و لزوم حفظ حرمت‌های الهی در کنار توجه به رفاه و شادابی ساکنان و گردشگران، گفت: برنامه ریزی‌های خوبی با همکاری و همراهی سازمان ها، ارگان‌ها به ویژه صداوسیمای مرکز کیش در این حوزه انجام شده است تا مردم علاوه بر انجام فرائض الهی ایام عید نوروز را به خوبی سپری کنند.

وی با اشاره به اقدام نابخردانه پارلمان اروپا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: چنین اقداماتی نشان دهنده شکست اروپایی هاست.

امام جمعه کیش گفت: دشمنان در حوادث اخیر اطمینان داشتند که به اهداف شوم خود دست پیدا می‌کنند، اما به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی دشمنان دچار اشتباهات محاسباتی شدند.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز با اشاره به اتحاد و همدلی ادیان و مذاهب برابر دشمنان و نقش و جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با تروریست‌های منطقه گفت: دشمنان نه از راه برجام و نه از راه تحریم اقتصادی نتوانستند کاری از پیش ببرند و از آنجایی که جرات حمله نظامی به ایران مقتدر را ندارند دست به تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زدند که با این کار نه تنها از محبوبیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کاسته نخواهد شد بلکه این نهاد با قدرت و توان بیشتری به پیش خواهد رفت.

امام جمعه کیش با اشاره به اعدام علیرضا اکبری جاسوس انگلیسی‌ها بر لزوم و اهمیت موضوع خداشناسی، امام شناسی و ولایت پذیری در زندگی فردی و اجتماعی افراد تاکید کرد و گفت: این شخص با وجود سوابق خوب انقلابی و مدیریتی به دلیل غفلت و انحراف به دام دشمنان افتاد و به مردم و جمهوری اسلامی ایران خیانت کرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=26900
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.