• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در هرمزگان/ سه شنبه و چهارشنبه هرمزگان بارانی خواهد بود

  • کد خبر : 26851
  • 26 دی 1401 - 17:53
صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در هرمزگان/ سه شنبه و چهارشنبه هرمزگان بارانی خواهد بود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از ورود سامانه بارشی جدید به استان و صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی خبرداد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهرداد حسن مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در هرمزگان با ورود یک سامانه پر فشار بارشی به استان خبرداد.

حسن زاده گفت: بر اساس مدل‌های هواشناسی و پیش‌بینی سازمان هواشناسی یک سامانه بارشی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در استان هرمزگان فعالیت خواهد کرد که احتمال می‌رود مناطق غربی و شمالی و شرقی استان بیشترین تاثیر را از این بارندگی‌ها داشته باشند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه سازمان هواشناسی کشور برای استان‌های همجوار بوشهر، کرمان و فارس پیش بینی بارش‌های سنگین کرده است و احتمال ورود سیلاب از این استان‌ها به هرمزگان وجود دارد توصیه می‌شود مردم از تردد در جوار رودخانه‌های فصلی و مسافرت‌های غیرضروری پرهیز کنند.

وی ادامه داد: در مدت یاد شده تمام ارگان‌های خدماتی و امدادرسان استان نیز در آمادگی کامل هستند تا در صورت بروز هر گونه مشکلی سریعا اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان اظهار داشت: از اواخر وقت امروز دوشنبه ۲۶ دی ماه، این سامانه بارشی از غرب استان وارد خواهد شد و تا ساعات ظهر روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه در استان فعالیت خواهد داشت و بتدریج کلیه مناطق استان را دربر خواهد گرفت.

حسن زاده افزود: این سامانه سبب رگبار باران، رعدوبرق و افزایش لحظه ای سرعت باد خواهد شد، شدت بارشهای این سامانه بارشی طی روز سه شنبه در برخی مناطق و جزایر غربی و مناطق شمالی استان پیش بینی می شود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=26851
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.