• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

۹۰ درصد ظرفیت هتل‌های کیش تکمیل شد

  • کد خبر : 26848
  • 26 دی 1401 - 10:13
۹۰ درصد ظرفیت هتل‌های کیش تکمیل شد

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: سطح اِشغال هتل‌های این جزیره در حال حاضر به ۹۰ درصد رسیده است.

به گزارش کیشوندنیوز، مرتضی رمضانی گالشی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه به صورت میانگین سطح اشغال هتل های این جزیره در سال جاری حداکثر ۶۰ درصد بود اظهار کرد: این میزان به علت افزایش سفرها در روز های گذشته به علت مناسب بودن وضعیت جوی جزیره نسبت به سایر نقاط به حداکثر ۹۰ درصد رسیده است.

وی اضافه کرد: ارتقای کیفی خدمات در هتل ها به گردشگران از جمله اهداف پیش روی این سازمان است که در این راستا به دنبال درجه بندی، استاندارد سازی، هتل ها و مراکز ارائه خدمات گردشگری در آینده نزدیک هستیم.

مضانی گالشی یادآور شد: استاندارد سازی مراکز خدمات دهی به گردشگران و متناسب کردن قیمت دریافتی از گردشگر با خدمات ارائه شده، از مهمترین اهداف اجرای این مهم است و در این راستا قیمت تمام شده خدمات را دنبال می کنیم .

وی افزود: ۲ هتل در کیش با ۸۰۰ تخت حداکثر تا اردیبهشت سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد و روند ساخت و ساز هتل در کیش به صورتی است که در چهار سال آینده ۲۰ هزار تخت به مجموع تخت های فعلی این مراکز اقامتی جزیره اضافه می شود.

یک میلیون و ۱۹۰ هزار و ۹۰۸ مسافر در ۹ ماه نخست امسال وارد این جزیره شده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود هشت درصد افزایش دارد.
۹۸۳ هزار و ۶۹۲ نفر از مسافران ورودی این جزیره سال جاری از طریق خطوط هوایی و ۲۰۸ هزار و ۴۷۷ نفر نیز از طریق مسیرهای دریایی وارد جزیره کیش شده است.

جزیره کیش هم اکنون دارای ۵۰ هتل فعال شامل ۱۵ هتل پنج ستاره و هشت هتل چهار ستاره و ۱۹ هتل سه ستاره، پنج هتل ۲ ستاره و سه هتل تک ستاره دارد که در این مراکز امکان اقامت بیش از ۱۹ هزار نفر در پنج هزار و ۵۲۶ اتاق در هر روز فراهم شده است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=26848
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.