• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
7

بازدید پورزادی از بیمارستان کیش/ دستور رفع موانع خرید دستگاه C-ARM

  • کد خبر : 26855
  • 27 دی 1401 - 17:17
بازدید پورزادی از بیمارستان کیش/ دستور رفع موانع خرید دستگاه C-ARM

سرپرست محترم سازمان منطقه آزاد کیش در پی بازدید از بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش دستور خرید فوری دستگاه C-ARM اتاق عمل بیمارستان کیش را صادر کرد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از روابط عمومی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش صبح روز سه شنبه ۲۷ دی ماه ۱۴۰۱ سعید پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش به همراه جمعی از معاونین محترم این سازمان از بخش های مختلف بیمارستان اعم از اتاق عمل، بلوک زایمان، واحد لاندری ، تصویربرداری ، ساختمان اداری در حال ساخت و مهمانسرای پزشکان بازدید کردند.

مهندس پورزادی بلافاصله پس از دریافت گزارش کامل از مشکلات و برخی کمبود‌های موجود در بیمارستان کیش ضمن صدور دستور فوری برای خرید دستگاه C-ARM اتاق عمل نسبت به تامین نیازهای پزشکی ، دارویی و درمانی و هم چنین ایجاد تحویل اساسی و ارائه خدمات مطلوب به کیشوندان و گردشگران در این بیمارستان را دستورات مقتضی را صادر کرد.

لازم بذکر است در این بازدید ۱ ساعته دکتر فردوسی کلیه مشکلات، نواقص و موانع موجود در راستای ارائه خدمات شایسته ، ارزنده و کافی درمانی و در خور شأن کیشوندان و گردشگران عزیز را مطرح نمود.

همچنین طرح راه اندازی بخش آنژیوگرافی و اتاق عمل جراحی قلب باز، تعویض تجهیزات قدیمی و فرسوده و اصلاح مشکلات ساختمانی بیمارستانی و اتمام و راه اندازی ساختمان اداری بیمارستان تا خرداد ۱۴۰۱ که منجر به افزایش ۴۰ درصدی بخش‌های درمانی و تخت‌های بیمارستانی خواهد شد ، از جمله مهم ترین موضوعات مورد بحث در این بازدید بود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=26855
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.